Functionar Business Center
RIN Grand Hotel
Bucuresti, Romania
2 zile în urmă

Candidatul ideal :

  • limba engleza obligatorie nivel mediu
  • cunostinte operare PC (Word, Excel)
  • abilitati de comunicare excelente;
  • atentie la detalii;
  • orientare spre client;
  • experienta anterioara in industria hoteliera / receptie / relatii clienti.
  • Responsabilitati :

  • intampina toti oaspetii si ii indruma catre salile de conferinte
  • informeaza corect si clar oaspetii in legatura cu serviciile oferite de hotel;
  • asigura comunicarea dintre departamentul de banqueting, oaspetii hotelului si celelalte departamente
  • intocmeste necesarul pentru birotica si verifica zilnic obiectele de inventar
  • afiseaza pe plasme denumirile evenimentelor
  • afiseaza pe suport A3 toate evenimentele din ziua in curs si efectueaza modificarile
  • raporteaza defectiunile aparute în salile de conferinta sesizate personal sau de catre supervisorii banqueting catre departamentul tehnic
  • se asigura ca aceste defectiuni au fost remediate
  • posteaza in programul de gestiune hoteliera Opera evenimentele din ziua în curs
  • rezolva prompt si cu discretie diferite situatii particulare sau reclamatii ale clientilor;
  • se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in incinta hotelului pentru a da informatii oaspetilor.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular