Consultant Clienti – Limba Rusa si Romana
Valoris Center
BUCURESTI, Romania
11 zile în urmă
source : BuzzJob

Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.

Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-

uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.

Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.

Valoris Center reprezinta o alegere foarte buna atat pentru studenti, fiind un start exceptional in cariera, cat si pentru persoanele cu experienta care vor sa isi dezvolte cunostintele.

In plus, programul este flexibil si ai posibilitatea de a lucra part time sau full time.

Descrierea job-ului / Responsabilități :

Alatura-te echipei noastre din Bucuresti si vei beneficia de :

  • Contract pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil (8 ore / zi);Abonament medical la Regina Maria, posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
  • Perioada de training platita la inceputul activitatii si traininguri periodice;Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa;
  • Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional : posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

    Profilul candidatului :

    Echipa noastra de Customer Support din Bucuresti se mareste! Alatura-te daca ai cunostinte avansate de limba rusa!

    Rolul tau in cadrul echipei va fi sa :

  • Gestionezi solicitarile (in limba romana si rusa) primite telefonic sau pe e-mail din partea clientilor; Rezolvi cu promptitudine diversele situatii pe care acestia le raporteaza;
  • Pastrezi evidența interacțiunilor cu clienții si sa inregistrezi informatiile transmise de acestia;
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular