Team Assistant with German and English
Lugera
Bucharest, Romania
17 zile în urmă

Job Description :

  • Scheduling and registering meetings in the internal systems;
  • Reviewing information in Time Management Application (SAP);
  • Organizing onboarding of internals and externals;
  • Ordering and returning IT hardware equipment (computers, components and consumables) and telephones as well as additional products;
  • Assigning new software packs for employees and externals;
  • Opening tickets for the assigned users regarding IT matters and ensuring follow up on the progress;
  • Organizing international workshops (including logistics), except bookings;
  • Offering support and tracking the status of preparations.

    Requirements :

  • Bachelor's Degree or equivalent;
  • Fluent in English and German, both written and spoken;
  • Knowledge of MS Office.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular