Sisteme electrice moderne și interioare exclusiviste pentru automobile premium de peste 50 de ani, DRAXLMAIER Group și-a construit renumele de promotor al inovațiilor în industria auto.
Pestede angajați din întreaga lume, entuziaști și pasionați, contribuie zilnic la crearea caracterului automobilului prin metode inteligente și sustenabile.
Sunt colegi cărora le place să-și asume responsabilități, să aibă inițiativă și să creeze mereu ceva nou așa cum ești și tu.
Pentru departamentul nostru Logistica Segment EC, căutam specialiști dornici să facă față provocărilor din piața auto internațională.
Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!
Descrierea postului :
Aprovizionează cu materii prime, semifabricate, componente, recipienți, etc.
Agrează termenele de livrare cu furnizorii, planifică producție și logistică (de ex. pre-serie, serie)
Supraveghează indicatorili după indicații și raportează deviațiile
Monitorizează cantitatile livrate și a comenzile
Actionează ca punct de legatură între furnizori și departamentele Relații Clienți, Planificare productie, Planificare logistica sau Productie
Monitorizează stocurile ținând cont de resurse (depozit, amabalaje și disponibilitatea materialului)
Coordonează masurile de îndepartare a deficiențelor (de ex. amânarea livrărilor, modificări tehnice, în cazul necesarului urgent / suplimentar de material / repere)
Efectuează planificariea intrărilor și iesirilor de materiale
Cerintele postului :
Studii superioare economice
Experiența profesională pe un post similar în Automotive prezintă avantaj
Cunoștințe pachet Ms Office
Cunoștințe limba engleză nivel mediu scris si vorbit
Cunoștințe limba germană prezintă avantaj
Gandire orientată spre proces, disponibilitate spre învățare, rezolvare de probleme, orientare spre obiectiv, flexibilitate gândire economică, abilități pentru negociere, comunicare, lucrul în echipă, abilități în situații de conflict
Competențe interculturale, abilități analitice, gândire strategică, inovație, initiativă personală, orientare spre client
Sisteme electrice moderne și interioare exclusiviste pentru automobile premium de peste 50 de ani, DRAXLMAIER Group și-a construit renumele de promotor al inovațiilor în industria auto.
Pestede angajați din întreaga lume, entuziaști și pasionați, contribuie zilnic la crearea caracterului automobilului prin metode inteligente și sustenabile.
Sunt colegi cărora le place să-și asume responsabilități, să aibă inițiativă și să creeze mereu ceva nou așa cum ești și tu.
Pentru departamentul nostru Logistica Segment EC, căutam specialiști dornici să facă față provocărilor din piața auto internațională.
Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!
Descrierea postului :
Aprovizionează cu materii prime, semifabricate, componente, recipienți, etc.
Agrează termenele de livrare cu furnizorii, planifică producție și logistică (de ex. pre-serie, serie)
Supraveghează indicatorili după indicații și raportează deviațiile
Monitorizează cantitatile livrate și a comenzile
Actionează ca punct de legatură între furnizori și departamentele Relații Clienți, Planificare productie, Planificare logistica sau Productie
Monitorizează stocurile ținând cont de resurse (depozit, amabalaje și disponibilitatea materialului)
Coordonează masurile de îndepartare a deficiențelor (de ex. amânarea livrărilor, modificări tehnice, în cazul necesarului urgent / suplimentar de material / repere)
Efectuează planificariea intrărilor și iesirilor de materiale
Cerintele postului :
Studii superioare economice
Experiența profesională pe un post similar în Automotive prezintă avantaj
Cunoștințe pachet Ms Office
Cunoștințe limba engleză nivel mediu scris si vorbit
Cunoștințe limba germană prezintă avantaj
Gandire orientată spre proces, disponibilitate spre învățare, rezolvare de probleme, orientare spre obiectiv, flexibilitate gândire economică, abilități pentru negociere, comunicare, lucrul în echipă, abilități în situații de conflict
Competențe interculturale, abilități analitice, gândire strategică, inovație, initiativă personală, orientare spre client
Sisteme electrice moderne și interioare exclusiviste pentru automobile premium de peste 50 de ani, DRAXLMAIER Group și-a construit renumele de promotor al inovațiilor în industria auto.
Pestede angajați din întreaga lume, entuziaști și pasionați, contribuie zilnic la crearea caracterului automobilului prin metode inteligente și sustenabile.
Sunt colegi cărora le place să-și asume responsabilități, să aibă inițiativă și să creeze mereu ceva nou așa cum ești și tu.
Pentru departamentul nostru Logistica Segment EC, căutam specialiști dornici să facă față provocărilor din piața auto internațională.
Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!
Descrierea postului :
Aprovizionează cu materii prime, semifabricate, componente, recipienți, etc.
Agrează termenele de livrare cu furnizorii, planifică producție și logistică (de ex. pre-serie, serie)
Supraveghează indicatorili după indicații și raportează deviațiile
Monitorizează cantitățile livrate și comenzile
Actionează ca punct de legatură între furnizori și departamentele Relații Clienți, Planificare productie, Planificare logistica sau Productie
Monitorizează stocurile ținând cont de resurse (depozit, amabalaje și disponibilitatea materialului)
Coordonează masurile de îndepartare a deficiențelor (de ex. amânarea livrărilor, modificări tehnice, în cazul necesarului urgent / suplimentar de material / repere)
Efectuează planificariea intrărilor și iesirilor de materiale
Cerintele postului :
Studii superioare economice
Experiența profesională pe un post similar în Automotive prezintă avantaj
Cunoștințe pachet Ms Office
Cunoștințe limba engleză nivel mediu scris si vorbit
Cunoștințe limba germană prezintă avantaj
Gandire orientată spre proces, disponibilitate spre învățare, rezolvare de probleme, orientare spre obiectiv, flexibilitate gândire economică, abilități pentru negociere, comunicare, lucrul în echipă, abilități în situații de conflict
Competențe interculturale, abilități analitice, gândire strategică, inovație, initiativă personală, orientare spre client