Computer Operator
Kantar Worldpanel
Bucharest, Romania
3 zile în urmă

Denumirea postului si pozitia in COR : Operator calculator electronic si retele

Denumirea interna : Operator monitorizare TV

Departamentul : Monitorizare

Relatii ierarhice : se subordoneaza supervisorului, sefului de tura, managerului Quality Control, managerului departamentului de monitorizare.

Relatii de colaborare : colaboreaza cu echipa pentru buna desfasurare a activitatii si incadrarea in termenul de raportare, cu departamentul tehnic privind buna functionare a echipamentelor si softurilor.

Relatii de reprezentare : reprezinta firma fata de persoanele cu care intra in interes de serviciu, dupa caz.

Scopul postului : asigurarea tuturor activitatilor legate de procesarea datelor de monitorizare

Incompatibilitati : Pe tot parcursul contractului de munca, operatorul nu poate fi angajat simultan in niciuna din companiile ce activeaza in domeniul TV / Mass Media, pentru care Kantar Media este furnizor de servicii, indiferent de forma (full time / part time, colaborare, drepturi de autor)

Atributii principale :

1. Procesare programe si break-uri. Operatorul repartizat pe componenta de procesare programe va avea urmatoarele atributii si responsabilitati :

  • Se logheaza pe calculator si in aplicatie folosind user-ul propriu. NU foloseste un alt user de aplicatie pentru procesarea fisierelor atribuite.
  • Identifica fisierul de procesat, data, segmentul orar;
  • Urmareste continuitatea orelor procesate, verifica monitorizarea ultimului program introdus de tura anterioara, pentru evitarea greselilor, verifica tipologia si atributele programului (reluare, live, redifuzare, prima difuzare, etc.)
  • Noteaza in baza de date numele programului si descrierea acestuia, in limba romana si engleza / limba in care este difuzat programul, cu exceptia acelor limbi ce nu folosesc caractere latine);
  • Identifica si introduce corect tipologia programului, anul si tara de productie, tipul programului, precum si intervalul de difuzare al acestuia;
  • Identifica daca programul este reluare, redifuzare, live sau prima transmisie (se vor consulta grilele de la posturi, ghidul TV, internetul);
  • Urmareste ca programul in reluare sa aiba o structura similara cu cea a editiei in prima difuzare. In acest sens, In vederea optimizarii verificarilor, foloseste fisirele zilnice de date istorice (ultima luna).
  • Are obligatia de a verifica toate informatiile disponibile, primite de la statii si sálvate in folderul corespunzator, aflat pe reteaua departamentului;
  • Identifica si marcheaza break-urile publicitare, sponsorii (spoturile de tip billboard), reportajele si prezentarile comerciale, solo spoturile, miniclipurile difuzate in timpul meciurilor de fotbal precum publicitatea neconventionala (insertii grafice si spoturi de tip split screen);
  • In conditiile in care a aparut un program nou, verifica in masterul de programe existenta acestuia (posibil sa fie alocat pe alt post, sa fie dezactivat sau sa fi fost introdus cu prescurtare) in cazul in care observa inconsistente are obligatia de a anunta echipa Admin, in vederea verificarii programului si a datelor istorice;
  • Colaboreaza cu operatorul de spoturi ce a procesat aceleasi statii, in vederea raportarii corecte a informatiilor, anterior predarii acestora catre echipa Quality Control;
  • Dupa terminarea procesarii, executa procedura de check monitoring si face verificari in baza, conform procedurilor de lucru si al training-
  • ului efectuat de seful de tura / supervisor.

  • Dupa predarea unui post catre echipa de Quality Control NU mai efectueaza nicio modificare pe acel fisier.
  • NU efectueaza modificari in baza de date pentru alte zile decat cea in curs. Orice modificare pe care o considera necesara, se aduce la cunostinta sefului de tura.
  • La terminarea programului, operatorul inchide toate aplicatiile si se delogheaza.
  • 2. Procesare spoturi si promotionale. Operatorul repartizat pe componenta de procesare spoturi va avea urmatoarele atributii :

  • Se logheaza pe calculator si in aplicatie folosind userul propriu. NU foloseste un alt user de aplicatie pentru procesarea fisierelor atribuite;
  • Identifica fisierul de procesat, data, segmentul orar;
  • Urmareste continuitatea orelor procesate, verifica monitorizarea ultimului spot introdus de colegul din tura anterioara, la trecerea dintre segmente.
  • Inregistreaza in baza de date campaniile nou aparute si verifica, prin comparatie, spoturile inserate in mod automat de catre aplicatie;
  • Verifica toate genericele de publicitate / promo, anterior validarii acestora;
  • Anterior inregistrarii unui spot nou, verifica in intregime continutul acestuia, atat video cat si audio, si masoara corect spotul, utilizand daca este cazul, ambele sisteme de inregistrare;
  • Obligatoriu verifica toate informatiile disponibile primite de la statii, precum si fisierul de diferente spoturi.
  • Cauta pe toate sursele disponibile informatii referitoare la denumirea brandului si a advertiserului, in vederea inregistrarii corecte a acestora in baza de date;
  • Dupa terminarea procesarii face verificari in baza, prin procedura ckeck monitoring;
  • Dupa predarea unui post catre echipa de Quality Control, NU mai efectueaza nicio modificare pe acel fisier;
  • NU efectueaza modificari in baza de date pentru alte zile decat cea in curs. Orice modificare pe care o considera necesara, se aduce la cunostinta sefului de tura;
  • Colaboreaza cu operatorul de programe ce a procesat aceleasi statii, in vederea raportarii corecte a informatiilor, anterior predarii acestora catre echipa Quality Control;
  • La terminarea programului, operatorul inchide toate aplicatiile si se delogheaza.
  • Alte activitati din cadrul departamentului :

  • Respecta programul de lucru, tura programata si posturile repartizate;
  • Analizeaza fisierele privind grilele de programe, regulile statiilor, raportul de difuzare al spoturilor de publicitate neconventionala sau proiectelor speciale, precum si folder-ul informatii noi ).
  • Functie de solicitari, completeaza informatiile in diverse rapoarte si executa verificari;
  • Efectueaza training altor colegi din echipa, pentru statiile pe care le proceseaza in mod uzual, la solicitarea superiorului;
  • Informeaza seful de tura sau echipa Admin cu privire la orice neconcordanta identificata in fisierele de reguli sau masterul de programe, precum si cu privire la defectiunile tehnice ale statiilor, identificate in timpul procesarii acestora, sau prin verificarile periodice de la inceputul si sfarsitul turei, pentru ambele surse de inregistrare, conform procedurilor de lucru in vigoare.
  • In cazurile speciale, in care din motive tehnice ce nu au putut fi prevenite / evitate, se inregisteaza defectiuni majore de sistem, cu repercusiuni in raportarea datelor, operatorii au obligatia sa participe la procesarea fisierelor si predarea acestora in cel mai scurt timp posibil.
  • Concediul de odihna se programeaza anticipat. Dupa afisarea programarii curente a turelor, nu se mai acorda concedii, cu exceptia cazurilor exceptionale.
  • Programarile de concediu se fac in limita a 5-6 persoane / saptamana. In conditiile in care intr-o anumita perioada nu s-

    au inregistrat cereri pentru concediu, sunt planificati operatorii care nu si-au completat pe programare optiunile si pentru care se inregistreaza cel mai mare numar de zile de concediu neefectuat.

  • Pentru cazuri neanuntate in prealabil, se acorda concediu de odihna numai in masura posibilitatilor (exceptie fac doar cazurile ce nu pot fi prevazute);
  • In conditiile in care un membru al echipei este indisponibil si datele sunt in intarziere, in baza solicitarii unui superior, impreuna cu restul colegilor, in mod echitabil, suplineste activitatea acestuia.
  • In situatii exceptionale, in caz de necesitate sau forta majora, operatorul poate fi solicitat sa lucreze peste programul normal de lucru, in conditiile prevazute de lege, in vederea recuperarii datelor de monitorizare si a raportarii acestora, conform obligatiilor contractuale.
  • Aditional acestor atributii, operatorul trebuie sa indeplineasca si alte sarcini ocazionale, cerute de catre superiori in mod rezonabil;
  • Schimburile de tura se fac numai cu acordul sefului de tura, orice intarziere mai mare de 20 minute se anunta telefonic.
  • Intrucat turele pot fi inegale din punct de vedere al numarului de operatori necesari procesarii fisierelor, prin rotatie, in mod echitabil, toti operatorii vor efectua timp de 2 saptamani aceeasi tura.
  • In acest sens, este obligatorie consultarea planificarilor. De asemenea, in caz de necesitate, operatorul poate fi solicitat sa isi schimbe tura, pentru echilibrarea activitatii pe cele 2 ture.

  • Fisierele se lucreaza in timp util, pentru a putea fi procesate de catre echipa de Quality Control si raportate la ora stabilita prin contract.
  • In conditiile in care operatorul nu se incadreaza in timpul de raportare, este obligat sa anunte seful de tura, care va decide daca este sau nu cazul sa preia o parte din norma si sa o redistribuie altor operatori

  • Este interzisa ascultarea in paralel a altor fisiere cu cel procesat;
  • Toate problemele aparute se anunta sefului de tura, care va intocmi raportul de tura ce serveste la monitorizarea activitatii;
  • Nu se dau relatii despre activitatea din departament, tertilor. De asemenea, nu se furnizeaza informatii legate de softurile folosite;
  • Dat fiind specificul activitatii de monitorizare, ce necesita atentie si concentrare, este absolut necesar ca in birou sa se pastreze liniste;
  • Este interzisa invitarea persoanelor straine in birou in afara problemelor strict legate de activitatea de monitorizare;
  • Sunt interzise jocurile pe calculator, precum si accesarea diverselor site-uri ce nu au legatura cu activitatea.
  • Nu se instaleaza pe calculator nicio aplicatie fara acordul echipei IT.
  • In timpul programului, nu se paraseste incinta fara acordul unui superior ierarhic.
  • Respecta procedurile de lucru, regulamentul de ordine interioara si legislatia in vigoare;
  • Respecta legislatia si instructiunile de Sanatate si Securitate in munca precum si regulamentul privind protectia muncii.
  • Aptitudini specifice / Abilitati necesare postului

  • Persoana organizata;
  • Persoana analitica, cu atentie sporita la detalii si putere de concentrare bine dezvoltata;
  • Abilitatea de a lucra in echipa;
  • Abilitatea de a lucra cu termene limita;
  • Adaptabilitate la munca de rutina;
  • Cerinte educationale :

  • Studii medii / superioare in curs sau finalizate;
  • Limba engleza cel putin nivel conversational;
  • Cunostinte operare PC (pachet Microsoft Office, Internet).
  • Criterii de evaluare :

  • Obiectivele postului se stabilesc la angajare sau la inceputul fiecarui an, tinand cont de descrierea postului.
  • Evaluarea se face anual conform procedurilor interne stabilite, proces derulat prin sistemul intern Kantar Connect.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular