Manager, Mobile Customer Care
Vodafone
Brasov, ROU
1 zi în urmă

Rolul postului :

Se asigura ca, in toate interactiunile cu departamentul de Suport Relatii Clienti Persoane Fizice si Juridice, toti

clientii actuali sau potentiali ai Vodafone Romania primesc servicii de cea mai inalta calitate si in cel mai scurt timp, prin implicarea activa in crearea si implementarea viziunii, strategiei si politicilor departamentului Operatiuni Clienti, asigurand in acelasi timp eficienta departamentului.

Asigura stabilitatea operationala, conduce, coordoneaza, sustine si dezvolta echipa, asigurand nivelul de motivare, implicare si incredere necesar in atingerea obiectivelor strategice, prin promovarea si respectarea valorilor companiei.

Responsabilități principale :

  • Conduce echipa prin exemple inspirationale, asigurandu-se ca aceasta are directia si prioritatile clar stabilite si comunicate pentru a obtine rezultate in concordanta cu obiectivele companiei.
  • Sustine echipa prin feedback periodic si coaching (adresare, suport si indrumare).
  • Se asigura ca echipa isi insuseste politicile si procedurile din departament.
  • Seteaza obiectivele echipei, revizuieste performanta, ia actiuni pentru a stimula performanta, pentru a rezolva situatiile de performanta slaba sau abaterile de la Regulamentul Intern.
  • Creeaza un cadru intern de constientizare a riscurilor operationale, precum si un sistem de prevenire a fraudelor interne, prin implementarea de sisteme de tip control dual in activitatile cu risc operational ridicat.
  • Monitorizeaza nivelul de performanta a intregii echipei, efectueaza evaluarea performantei bianuala a echipei si formuleaza si propune revizuiri ale nivelului salarial in functie de acestea.
  • Conduce si sustine echipa in implementarea schimbarilor, minimizand impactul negativ in perioada de tranzitie.
  • Asigura comunicarea proactiva si eficienta in cadrul echipei
  • Comunica cu senior managerul pentru identificarea nevoilor de resurse in vederea realizarii bugetului operational si monitorizeaza consumul astfel incat sa se asigure ca nu exista impact negativ asupra acestuia.
  • Se asigura ca departamentul sau beneficiaza de toate resursele necesare atingerii obiectivelor, semnaleaza din timp eventualele deficiente si escaleaza situatiile care pot avea un impact negativ asupra clientilor.
  • Recruteaza si dezvolta talente si se asigura ca oamenii din subordine primesc suportul necesar pentru a-si atinge potentialul.
  • Long Description

    Competențe, cunoștințe și experiență :

  • Afaceri : Rezolvarea situatiilor ambigue; Intelegerea afacerii; Orientare catre client; Calitatea Deciziei; Comportament etic si orientare catre valorile Vodafone;
  • Integritate si incredere; Perspective; Orientare catre rezultate;
  • Procese : Luarea deciziilor la timp; Delegare; Abilitatile tehnice / functionale; Informare; Managementul inovatiei; Negociere;
  • Organizare; Planificare; Stabiilirea prioritatilor; Rezolvarea problemelor; Managementul proceselor; Managementul prin sisteme;
  • Managementul calitatii si al proceselor de tip re-engineering; Managementul timpului

  • Oameni : Orientarea catre actiune; Dezvoltarea competentelor subordonatilor; Gestionarea eficienta a problemelor cu subordonatii;
  • Recrutarea, planificarea si gestionarea resurselor umane; Managementul si masurarea activitatii / muncii; Motivarea celorlalti;
  • Dezvoltarea echipei eficiente; Comunicarea scrisa.
  • Other (technical skills) : Procesarea Word; Excel, Grafice, Servicii Clienti; Abilitati de comunicare, Analiza, Abilitati de comunicare, Abilitati de negociere si vanzare, Limba engleza
  • Certificări tehnice / profesionale necesare :

  • Studii superioare - Diploma universitara
  • Minim 2 ani experienta intr-un rol de people manager
  • Minim 2 ani experience in relatii clienti
  • Limba engleza nivel avansat
  • Abilitati de sustinere prezentari
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular