Operator Achizitii si Comenzi Amenajari Fatade
Brikston
Iasi ,Romania
15 zile în urmă
source : wowjob

DESCRIERE JOB

  • Identifica nevoile speciale ale clientilor (interni si externi) si cauta in continuu cai pentru cresterea satisfactiei acestuia;
  • Preia si proceseaza comenzile primite de la clienti prin diverse canale (e-mail, fax, telefon) sau de la Reprezentantii de Vanzari, le introduce in ERP;
  • Plaseaza comenzi externe si urmareste fluxul financiar-contabil de importuri;
  • Asigura trasabilitatea comenzilor;
  • Analizeaza si aplica conditiile comerciale conform contractelor agreate;
  • Analizeaza stocurile;
  • Analizeaza fisele de partener pentru a fi luata decizia de livrare propriu-zisa;
  • Gestioneaza instrumentele de plata, completarea conform scadentelor si introducerea lor in ERP pentru a fi depuse la banca spre decontare;
  • Intocmeste facturile fiscale pe baza avizelor de livrare, si le transmite catre clienti;
  • Transmite rapoarte specifice serviciului de vanzari;
  • Gestioneaza sesizarile / reclamatiile;
  • Mentine comunicarea cu clientii privind oferta de produse comercializate.

    CERINTE

    Aptitudini, Abilitati si Deprinderi :

    Rigurozitate si atentie la detalii

    Spirit de observatie, selectarea informatiilor si interpretare obiectiva

  • Gandire orientata catre client si standarde de calitate;
  • Abilitati de negociere si persuasiune

    Rezistenta la stress

    Bune abilitati de comunicare orala si scrisa

    Tenacitate si perseverenta

    Initiativa si abilitati de Problem solving

    Organizat si structurat

    Solicitudine si implicare

    Adaptabilitate si Flexibilitate

    Cunostinte :

  • Studii superioare (studiile economice constituie avantaj);
  • Cunostinte operare calculator, MS Office (Excel, Word); cunoasterea unui soft de gestiune contabila / ERP constituie avantaj;
  • Cunoaşterea la un nivel avansat al limbii engleze

  • Cunoasterea limbii ruse reprezinta un avantaj;
  • Experienta profesionala

  • Experienta in relatii clienti;
  • Experienta intr-un post similar (constituie avantaj);
  • Experienta in domeniul achizitiilor constituie avantaj.

    OFERTA

  • perator Salariu fix + bonus de performanta, bonuri de masa;
  • Suport in dezvoltarea profesionala;
  • Oportunitatea de lucru intr-o echipa performanta si competitiva

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular