Payroll & HR Manager
Adecco Romania
Bucuresti
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

HR Manager

Adecco Professional & Executive Search recruteaza pentru unul din clientii sai, un Payroll & HR Manager , in Bucuresti.

Responsabilitati :

  • Coordoneaza si supervizeza activitatea echipei si se asigura ca sunt respectate toate standardele specifice in : Administrare si calcul salarial;
  • Recrutare si atragere candidati; Evaluare / promovare / plan de cariera; Training si development;
  • Asigura elaborarea, revizuirea si implementarea politicii de salarizare, respectiv a sistemelor de salarizare si a structurii pachetului de compensatii si beneficii;
  • Coordoneaza calculul salarial lunar, plata taxelor si contributiilor si a oricaror altor forme de remunerare;
  • Elaboreaza, actualizeaza si asigura implementarea si respectarea reglementarilor, privind recrutarea si angajarea;
  • Implementeaza la nivel local directiile strategice si proiectele de resurse umane ale companiei;
  • Creeaza si implementeaza proiecte de dezvoltare culturala si leadership a tuturor nivelelor manageriale;
  • Asigura in colaborare cu directorii de departament, elaborarea si implementarea / realizarea planului de pregatire profesionala a personalului companiei, necesar obtinerii si mentinerii competentelor pentru realizarea obiectivelor strategice;
  • Urmareste actualizarea datelor de personal in SAP si genereaza rapoarte specifice activitatii de resurse umane.
  • Cerinte :

  • Minim 5 ani experienta in domeniul resurselor umane pe toate ariile : Recruitment & Retention, Compensation & Benefits, Training & Development;
  • Studii superioare profil economic, tehnic, umanist;
  • Certificare Inspector Resurse Umane / Manager resurse umane;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;
  • SAP Payroll , Microsoft Office (Word, Excel);
  • Experienta in elaborarea sau gestionarea de proceduri specifice managementului calitatii constituie un avantaj;
  • Confidentialitate; Abilitati de organizare, planificare si comunicare;
  • Rigurozitate si atentie la detalii;
  • Orientare catre rezultate si respectarea termenelor;
  • Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular