Specialist servicii de implementare și suport soluții mobile
certSIGN S.A.
Bucuresti
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Business Unit : Cyber Security

Departament : Soluții Mobile

Scopul postului :

Oferă servicii de implementare și suport tehnic clienţilor legate de soluțiile de tip UEM şi produsele dezvoltate de certSIGN

Cerințe :

  • Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
  • Experiență profesională de minim 3 ani în activități de tip HelpDesk și call center
  • Cunostinte în utilizarea de plaforme de tip ticketing
  • Abilităţi în operarea pe calculator
  • Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
  • Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă dispozitive mobile și PC-uri
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare Android, iOS, Windows, MAC OS
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, MS AD si MS CA / SCEP și NDES)
  • Cunoştinţe de bază pentru echipamente transfer de date (switch-uri, router-e, firewall-uri)
  • Experienţă în utilizarea Microsoft Office
  • Cunoştinţe limba engleză nivel avansat.
  • Responsabilități :

  • Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie : telefon,e-mail, platforma ticketing
  • Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică de ticketing
  • Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică de nivel 1 si 2 sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate către persoanele în măsură să le rezolve
  • Înregistrează în aplicaţia informatică de ticketing modul de soluţionare a solicitărilor și păstrează legătura cu clientul pe toată perioada soluționării solicitării acestuia
  • Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor și întocmește rapoarte lunare cu privire la solicitările soluționate pentru clienți
  • Respectă procedurile definite la nivelul departamentului de Soluții Mobile cu privire la prestarea serviciilor de implementare, suport tehnic și raportare în aplicația informatică de ticketing
  • Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
  • Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular