Manager Digital Center
SC EUROCOM SA
Bucuresti
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Cerințe :

  • Leadership : experiență dovedită în conducerea unei structuri de vânzare
  • Oameni : experință dovedită în lucrul cu oamenii (dezvoltare, training, coaching, motivare)
  • Vânzare demonstrează skill-uri de vânzare si negociere în toate interacțiunile cu clienții;
  • experiență în urmărirea indicatorilor financiari asociați activității centrului de copiere; folosește

    în mod regulat Navision CRM pentru a menține și dezvolta relații cu clienții.

  • Producția tipografică : experiență în mediul tipografic digital și cunoștințe despre tehnologii,
  • fluxuri de lucru, etc.

  • Operațiuni : experiență în gestionarea mai multor priorități și de management al executării
  • sarcinilor operaționale.

  • Experiență : experiență de lucru de minim 3 ani în domeniul soluțiilor de document
  • printing(vânzări, marketing, dezvoltarea afacerii) ; minim 1 an experiență de coordonare a

  • activității sau experiență semnificativă în managementul de proiect);
  • Studii superioare : preferabil studii superioare tehnice sau economice;
  • Operare PC : Word, Excel, Programe de baze de date;
  • Permis de conducere categoria B.
  • Descrierea jobului

    Scurtă descriere a poziției :

    Poziție managerială, direct responsabilă de îndeplinirea indicatorilor cheie de vânzări (volum de

    vânzări, noi clienți obținuți, profitabilitate etc.) ai departamentului Copy Center, de gradul de

    satisfacție al clienților, de calitatea serviciilor tipografice prestate și de gestionarea și motivarea

    personalului centrului de copiere.

    Scop general :

    Determină creșterea vânzărilor prin atragerea de noi clienți, prin dezvoltarea echipei, prin

    oferirea de servicii tipografice de calitate, prin extinderea gamei de servicii și prin obținerea

    eficienței operaționale.

    Responsabilități :

  • Leadership : servește ca un lider în cadrul organizației cu responsabilitate directă asupra
  • activității centrului de copiere; conduce în mod profitabil, eficient și eficace operațiunile

    centrului de copiere; oferă feedback și coaching personalului centrului de copiere; își asumă

    responsabilitatea personală pentru rezultatele centrului de copiere; colaborează cu directorii

    General, Executiv, de Vânzări și Service pentru a asigura resurse optime pentru centrul de

    copiere.

  • Oameni : este implicat în procesul de selecție, recrutare și evaluare a performanțelor
  • personalului centrului de copiere

  • Vânzare : demonstrează skill-uri de vânzare în interacțiunea și comunicarea cu clienții; își
  • atinge toate obiectivele de vânzări; rezolvă solicitările clienților cu promptitudine și

    profesionalism.

  • Producția tipografică : supervizează producția tipografică pentru a se asigura că clienții primesc
  • servicii de calitate de prima dată; monitorizează zilnic nivelul calitativ al printurilor și oferă

    suport direct sau prin colaborare cu departamentul Service pentru remedierea deficiențelor

  • Operațiuni : responsabil să se asigure că toate politicile și procesele operaționale sunt urmate
  • referitoare la mentenanța echipamentelor, hârtie și consumabile, contoare etc); atunci când este

    posibil, deleagă sarcini operative către echipa centrului de copiere; coordonează procesul de

    planificare al activității centrului de copiere; este la curent cu noile tehnologii, produse și servicii

    din domeniul printului; grad ridicat de confort în lucrul imprimante de producție și cu sisteme

    ERP-CRM.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular