Account Support Officer
Sameday Courier
Bucureşti, Bucureşti şi Ilfov
4 zile în urmă
source : Jooble

Suntem in cautarea unei persoane care sa se alature echipei noastre.

Daca ai

  • Cunostinte Microsoft Excel si Outlook;
  • Aptitudini de comunicare prin e-mail;
  • Capacitatea de a comunica clar si coerent;
  • Experienta anterioara in relationarea cu clientii - reprezinta avantaj;
  • Dorinta de evolutie profesionala;
  • Te asteptam sa ne cunoastem!

    Ce vei face

  • Vei interactiona constanta (prin e-mail) cu departamentele interne si clientii companiei (persoane juridice);
  • Raspunzi solicitarilor primite pe e-mail;
  • Verifici in programele interne statusurile coletelor;
  • Raportezi managerului direct;
  • Realizezi diverse raportari in Excel.
  • Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular