Administrator cladiri
RCS & RDS
Constanta
‎‎în urmă cu 1 oră
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • experienta de minimum 2 ani pe un post similar;
  • absolvent de studii medii tehnice sau superioare (specializarile tehnice reprezinta un avantaj);
  • cunostinte medii de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel);
  • permis de conducere, categoria B;
  • aptitudini de planificare, organizare si control privind activitatea desfasurata;
  • atitudine proactiva.
  • Descrierea jobului

  • raspunde de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii administrative;
  • asigura pastrarea in conditii bune : a cladirilor, mobilierului, arhivei, sistemelor electrice si de instalatii ale cladirii (in baza evaluarilor perioadice si a planificarii reviziilor);
  • alcatuieste, gestioneaza si eficientizeaza bugetul de cheltuieli corespunzator departamentului Administrativ;
  • intocmeste pontajele de prezenta pentru angajatii din departamentul Administrativ;
  • supravegheaza si controleaza personalul de curatenie din cadrul departamentului Administrativ;
  • asigura intocmirea receptiilor si a bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si raspunde de predarea receptiilor la biroul financiar, pentru decontari;
  • asigura activitatille de protocol la primirea delegatiilor.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular