Relationship Support Officer - Metropolis Branch -determinat 5 luni
ING
Bucuresti
8 zile în urmă

Descopera ING Bank ING Bank Romania functioneaza ca o banca universala, servind toate categoriile de clienti prin cele trei divizii specializate : Wholesale Banking, Mid Corporate si Retail Banking.

Inovatia in ING este mai mult decat un obiectiv; este un departament dedicat 100% misiunii de a crea banca viitorului, o echipa de profesionisti care faciliteaza si accelereaza inovatia in intreaga organizatie, dezvoltand constant metode noi de imbunatatire a vietilor clientilor nostri.

Tehnologia devine nucleul companiei noastre. Inovam, simplificam, actionam.Infiintat de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru : oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare.

Inainte de a fi o banca, suntem o companie care se defineste prin viziunea, valorile si echipa sa. Vino alaturi de noi! Orice realizare durabila se construieste pas cu pas! Ce vei face in acest rol?

Iata responsabilitatile :

  • Asista Managerii de Relatie in problemele legate de documentatia si corespondenta cu clientii
  • Inregistreaza in GRID companiile noi si asigura actualizarea informatiilor in GRID
  • Intocmirea pachetelor de documente CDD atat pentru clientii existenti cat si pentru cei noi (colectarea documentelor originale, follow up si corespondenta cu departamentele de pe intreg flow-
  • ul, monitorizare si follow up de primire de la clienti a documentelor originale si verificarea acestora)

  • Monitorizare lista de exit list si urmareste rezolvarea situatiei clientilor prezenti pe aceasta lista (inclusiv intalnirea cu clientii pentru semnaturile in original necesare)
  • Completeaza registrul de reclamatii si follow up
  • Completeaza formularele pierdere operationala pentru cazurile cand acoperirea minusurilor din conturile clientilor, erori de system, etc
  • Administraza diverse baze de date pentru evenimente anuale, gift-uri acordate déjà clientilor pentru respectarea politicii de gift-uri
  • Preluarea documentelor originale si predarea acestora catre clienti (contracte de credite, bilete la ordin aferente creditelor, orice alte documente aferente creditelor ;
  • corespondenta cu alte banci in cazul preluarii creditelor cu ordin de plata conditionat ; etc) ; urmarirea obtinerii SV pe aceste documente, trimiterea originalelor catre departamentele implicate pe flow si arhivare

  • Tine legatura cu clientii in ceea ce priveste aspectele operationale legate de administrarea creditelor, calculul dobanzilor, prezentarea documentelor originale necesare monitorizarilor : balante, B / O actualizate, asigurari reinnoite, evaluari, solicitari de acorduri in cadrul contractelor de credit (acorduri privind ipotecile, plata asigurarilor etc) si alte documente
  • Introduce in Financial Tool si / sau Finan situatiile financiare ale clientilor, prospectilor, altele decat cele procesate centralizat
  • Introduce datele pentru calculare Risk Rating
  • Interogheaza diverse baze de date (ie Arhiva Electronica, Portal just, buletinul insolventei, CRB, CRC etc) in vederea intocmirii pachetelor pentru propunerile d ecredit precum si monitorizarea lunara / trimestriala
  • Asigura support pentru monitorizarea lunara a conditiilor financiare impuse creditelor, contacteaza clientii in legatura cu orice deviere de la conditiile contractuale, anunta RM-
  • ul si urmareste implementarea solutiilor agreate pentru restaurare conditiilor d ecreditare

  • Urmareste rapoarte gen credocmon EWS in conditiile in care RM-ul este in concediu sau lipseste din banca.
  • Organizeaza dosarele clientilor cu aplicatii de credit si documentele aferente, corespondenta dintre banca si client ;
  • mentine un sistem eficient de administrare a dosarelor de credit ; asigura corespondenta cu departamentele implicate in cazul dosarelor in executare (in vederea primirii si inmanarii documentelor originale si monitorizarea primirii acestora si aflow-

    ului parcurs de aceste documente in banca pana la arhivare)

  • Urmareste obtinerea verificarii semnaturilor pe contractele de credit SV sau pe alte documente legate de creditare
  • Urmareste prioritizarile in ceea ce priveste documentarea creditelor si prioritizarile privind activarea creditelor (in lipsa RMului din banca in conditii de concediu sau intalniri cu clientii)
  • Inregistreaza orice document original / solicitare scrisa / acorduri / etc primate de la client si asista colegii RM in obtinerea SV pe orice documente necesita acest lucru.
  • Monitorizeza primirea si introducerea in circuit operational a cererilor de emitere scrisori de garantie , acreditive , emitere de carduri , eliberare carnete de cec si in general orice cerere primita de la clientii sucursalei
  • Furnizeaza clientilor informatii generale despre serviciile si produsele bancare, nivelul standard de comisioane, etc
  • Asista colegii din FO la obtinerea unor informatii despre companiile de pe lista de prospecti (interogare AE, Google, Fasma si orice alta sursa oficiala) ;
  • Se ocupa de monitorizarea implementarii ofertelor de PCM
  • Asigura asistenta clientilor care necesita FX si nu reusesc sa intre in contact cu FM specialist sau cand acestia sunt in concediu
  • Asigura asistenta clientilor pentru intocmirea documentatiei de deschidere de cont si / sau deschidere de relatie
  • Asigura asistenta clientilor in ceea ce priveste intocmirea formularelor privind dechideri de relatii / inlocuire / adaugare / stergere utilizatori pe HB, IOL sau ING Business sau orice system al bancii
  • Asigura inmanarea carduri (carduri de depunere, ridicare, visa etc) precum si a oricarui device legat de IOL, HB sau orice alt sistem al bancii
  • Preluarea si monitorizarea investigation ; tuturor solicitarilor clientilor
  • Care este profilul pe care il cautam?

  • Absolvent studii superioare de preferat in domeniul economic;
  • 2 ani de experienta in domeniul bancar;
  • Abilitati de vanzare si negociere; abilitati organizare si priorotizare;
  • Orientare catre client si catre rezultate;
  • Initiativa si putere de decizie;
  • Cunostinte solide de limba engleza, scris si vorbit.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular