Account Manager, Commercial Terminals
Vodafone Limited
Romania,Bucuresti
11 zile în urmă

Responsabilitati principale :

  • Administreaza procesul de achizitie terminale si accesorii, relatia comerciala si financiara cu producatorii / furnizorii detelefoane
  • Negociere si mentenanta contracte cu Furnizorii alocati
  • Redactare contractesi liste de cerinte pentru licitatii impreuna cu departamentele Legal si Finance

  • Monitorizeaza termenele de expirare ale contractelor si intreprinde actiuni specifice pentru a asigura continuitatea activitatii
  • Organizarea de licitatii in cazul expirarii contractelor cu furnizorii de servicii externalizate
  • Negociere periodica cu furnizorii pentru obtinerea celor mai bune conditii comerciale precum si pentru implementarea planurilor Vodafone Romania
  • Sustine pregatirile negocierilor trimestriale pentru produsele achiztionate prin VPC (Vodafone Procurement Company)
  • Aliniaza impreuna cu responsabilii locali inaintea negocierilor trimestriale, care sunt cerintele catre Producatori si depune toate eforturile pentru a atinge aceste cerinte.
  • Se asigura ca planurile agreate cu producatorii de telefoane in cadrul negocierilor globale si optimizarilor locale sunt respectate atat pe partea de marketing cat si din punct de vedere volume / preturi.
  • Negociere cu furnizorii a diverselor achizitii / licitatii pe zona de terminale ce apar intimpul trimestrului
  • Management de performanta al activitatii producatorilor de telefoane stabilire de sedinte periodice de verificare a performantei;
  • intocmirea de planuri de actiune in cazul scaderilor de performanta; urmarirea si aplicarea conditiilor comerciale contractuale

  • Realizarea periodicade analize de piata referitor la competitivitatea portofoliului producatoriloravuti in administrare
  • Este punctunic de escalare pentru situatiile ce nu pot fi rezolvate direct intre reprezentatii producatorilor de telefoane si departamentele de suport din cadrul Vodafone Romania sau VPC.
  • Experienta si abilitati necesare :

    Absolvent studii superioare

    Cunostinte avansate de limba Engleza (negocierile se vor purta in limba engleza in cadrul VPC)

    MS Office avansat (Excel si Powerpoint)

    Minimum 2 ani experienta in administrarea activitatiilor externalizate

    Minimum 5 ani experienta in negocieri

    Aptitudini analitice, de negociere, de comunicare si de organizare

    Cunostinte multidisciplinare in zone de planificare, portofliou si prognoza pentru a face fata in cadrul negocierilor de Terminale

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular