Italian Customer Support - Brasov
CGS
Brașov, RO
1 zi în urmă
source : Târgul de Cariere

Candidatul ideal

  • Fluent in Italian and medium English skills
  • Able to work independently and efficiently to meet deadlines;
  • Self motivated, detail-oriented and organized;
  • Excellent communication (oral and written), interpersonal, organizational, and presentation skills
  • Experience with hardware and software issues would be an advantage
  • Descrierea jobului

  • Provide client support and technical issue resolution via phone and e-mail
  • Installing and configuring computer hardware operating systems and applications;
  • Troubleshoot system and network problems and diagnosing and solving hardware / software faults;
  • Provide support, including procedural documentation;
  • Respond within agreed time limits to call-outs;
  • Work continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
  • Prioritize and managing many open cases at one time;
  • Establish a good working relationship with customers and other professionals
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular