OFITER RELATII CLIENTI
GI GROUP STAFFING COMPANY S.R.L.
Romania
1 zi în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

1. Realizarea obiectivelor operationale

2. Realizarea obiectivelor de dezvoltare a competentelor :

Angajament

Principalii indicatori de performanta :

  • Indeplinirea obiectivelor individuale;
  • Respectarea standardelor calitative in ceea ce priveste discursul si tehnica conversatiei la telefon;Numarul de activitati zilnice.

    Descrierea jobului

  • Asigura relatia la distanta cu clientii si prospectii bancii respective, prin preluarea si solutionarea contactelor primite, prin intermediul canalelor : telefon, e-mail, internet, fax ;
  • Participa la fidelizarea clientelei prin serviciile de calitate oferite;
  • Ofera informatii complete si corecte cu privire la produsele si serviciile din portofoliul bancii, folosind un limbaj usor de inteles de catre clienti;
  • Stabileste intalniri cu clienti si prospecti pentru consilierii de clientela din unitatile bancii, pentru finalizarea vanzarii produselor;
  • Respecta normele si procedurile de lucru in vigoare;
  • Urmeaza pasii de apel agreati la nivelul activitatii ;
  • Isi asuma responsabilitatea fiecarei interactiuni cu clientii bancii ;
  • Utilizeaza aplicatiile interne conform instructiunilor primite in cadrul sesiunilor de instruire;
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular