Asistent Manager
NAPOCHIM SA
Cluj‑Napoca
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Experiența pe un post similar, nu este obligatorie dar constituie un avantaj
  • Cunoștințe bune de limba engleză (scris, citit, vorbit)
  • Cunostințe operare PC Outlook, Word, Excel, Power Point
  • Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp, cu prioritizarea acestora, capacitate de gândire analitică și rapidă
  • Capacitatea de a respecta termene limită
  • Atenție către detalii
  • Abilitatea de a învăța lucruri noi și de a se adapta la schimbări
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate, punctualitate
  • Amabilitate și profesionalism în relația cu colegii și partenerii
  • Atitudine deschisă și abordare colaborativă
  • Dorință de dezvoltare continuă și dedicare în munca depusă
  • Descrierea jobului :

  • Asigura suport echipei de vanzari
  • Elaborare si redactare documente și situatii solicitate de superiorul direct;
  • Alte activități specifice postului;
  • Organizarea și coordonarea activității de birou
  • Realizarea de rapoarte şi diverse prezentări în Word, Excel, sau PowerPoint
  • Oferirea de informații / soluții / consiliere clientilor cu privire la serviciile companiei
  • Promovarea produselor și serviciilor companiei prin cunostințe, atitudine, informații
  • Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular