MCSE&SME Account Administration Officer- Temporary 12 months
ING
Bucuresti
3 zile în urmă

Descopera ING Bank

ING Bank Romania functioneaza ca o banca universala, servind toate categoriile de clienti prin cele trei divizii specializate : Wholesale Banking, Mid Corporate si Retail Banking.

Infiintat de oameni cu aspiratii inalte si spirit vizionar, ING continua sa atraga oameni de acelasi calibru : oameni cu initiativa, optimism si deschidere fata de schimbare.

Inainte de a fi o banca, suntem o companie care se defineste prin viziunea, valorile si echipa sa. Vino alaturi de noi!

Ce vei face in acest rol? Iata responsabilitatile :

  • Raspunde de verificarea si interpretarea juridica a documentelor referitoare la deschiderea de conturi si relatii si la modificarile ulterioare privind autorizatiile de operare a conturilor, in legatura cu persoanele juridice (IMM);
  • Verificarea si asigurarea interpretarii juridice a documentelor referitoare la deschiderea conturilor si la modificarile ulterioare referitoare la autorizatiile de deschidere si de operare a conturilor, pentru clientii persoane juridice;
  • Raspunde de procesarea documentelor privind produsele ulterioare solicitate de client conform procedurilor interne ING;
  • Raspunde de inchiderea relatiei si / sau a produselor aditionale atat la solicitarea clientului cat si la solicitarea altor departamente;
  • Raspunde de asigurarea unei administrari optime si a unui control centralizat al tuturor erorilor legate de dosarele clientilor, furnizand Office Manager-

  • ului explicatiile necesare si monitorizeaza indeaproape transmiterea de catre Biroul(urile) ING a documentelor în completarea dosarului;
  • Verificarea inregistrarii datelor statice ale clientilor in sistemele bancare administrative si solicitarea de corectii adecvate atunci cand este necesar;
  • Transmiterea spre arhivare fizica a documentatiei juridice a clientilor persoane juridice.

    Care este profilul pe care il cautam?

  • studii superioare, studiile superioare in drept sau economice reprezinta un avantaj;
  • 1 an experienta anterioara in Legea 31 / 1990 republicată, privind societatile Comerciale este un avantaj;
  • o buna cunoastere a limbii engleze, vorbit si scris;
  • cunoaşterea regulamentelor internationale si ale BNR de cunoastere a clientelei;
  • Microsoft Office nivel mediu(Word, Excel, Internet, Outlook);
  • lucru in echipa, rezistenta la stres, atentie la detalii, bune aptitudini de comunicare.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular