Account Manager
Integra HR
Cluj, Mures, Satu Mare, Baia Mare,RO
36 zile în urmă

Obiectiv :

Dezvoltarea si gestionarea proactiva a portofoliului de clienti prin activitati de promovare, ofertare si vanzare a serviciilor companiei catre clienti de tip CORPORATE (small and medium size), din zona de Nord si Vest a Romaniei (Oradea, Targu Mures, Baia Mare, Satu Mare, Cluj, Zalau, Bistrita-

Nasaud, Maramures, Dej etc.)

Cerinte :

  • Abilitati de negociere si comunicare demonstrate in vanzare;
  • Puternic orientat catre rezultat, eficienta si gestionarea cu success a prioritatilor profesionale;
  • Abilitatea de a construi relatii de lucru pozitive, atat pe plan intern, cat și extern;
  • Abilitatea de a intelege si aplica informatii de piata in strategia de vanzari;
  • Utilizeaza cu usurinta computerul si aplicatiile specifice pozitiei, de la MS Office la aplicatii de tip CRM / gestionare de client;
  • Absolvent de studii superioare;
  • Cunoscator al limbii engleze - cel putin la nivel mediu;
  • Detinator carnet de conducere categoria B si experienta relevanta de condus;
  • Disponibilitate pentru deplasari in mod usual in localitatile din partea de Nord-Vest (Targu Mures, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Bistrita, Cluj, Dej etc) si zonele limitrofe.

    Experienta ta de munca :

  • Experienta profesionala de minim 2 ani in vanzari de servicii B2B si relatii directe cu clientii;
  • Principalele Responsabilitati :

  • Atingerea tintelor de vanzari alocate, in conformitate cu obiectivele, directiile strategice, politicile si procedurile stabilite de catre companie;
  • Gestionare portofoliu clienti din domeniul Corporate (clienti din domeniul privat cu 20 249 angajati);
  • Identificarea potentialilor clienti si promovarea catre acestia a serviciilor companiei, dezvolta si gestioneaza in mod proactiv un portofoliu de clienti;
  • Realizeaza activitati de promovare, ofertare si vanzare a serviciilor, in conformitate cu strategia si politicile companiei;
  • Urmareste si finalizeaza cu succes procesele de ofertare in care este implicat si / sau pe care le genereaza;
  • Intocmeste oferte comerciale, ca membru al echipei de vanzari, in coordonare cu celelalte departamente implicate;
  • Dezvolta si mentine relatii profesionale pe termen lung cu clientii din portofoliu;
  • Ofera un feedback structurat managerului de vanzari si ofera o contributie calitativa si cantitativa cu privire la planul de vanzari din segmentul lui.

    Beneficii :

  • Salariu fix+comision vanzari;
  • Buget pentru achizitionare masina;
  • Tichete de masa, tichete cadou, card turism, 7card;
  • Al 13-lea salariu si bonusuri de senioritate;
  • Asigurare de viata, pensie privata si abonament medical.

    Integra HR Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

    Clientul nostru este lider mondial in Benefits&Rewards Services.

    Prin trimiterea aplicatie tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin email, telefon, sau alt mijloc transmis, de catre unul dintre reprezentantii nostrii, cu scopul de a-

    ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili o intalnire sau o discutie ulterioara relationata oportunitatii de angajare.

    Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate .

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular