Agent L1 Service Desk_HU
Vodafone
Bucuresti, RO
2 zile în urmă

Description

Ensure timely and effective resolution of end-user IT related issues

Job Responsibility

  • Takes internal customer calls,
  • Logs, troubleshoots and dispatches IT issues to the next level, with the aim of ensuring quick and effective resolution.
  • Collects data for internal reporting.
  • Ensures service level agreements’ fulfilment;
  • Schedule availability to work in extended shifts, the schedule can be changed based on the business requirements
  • Skills

    Monitor and DiagnoseIncident ResponseDev OpsSecuritySoftware EngineeringAutomation and RoboticsCloudData Analytics and Insights

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular