Broker de asigurări Health & Benefits
Willis Towers Watson
Bucharest, Bucuresti
‎‎în urmă cu 1 oră

Willis Towers Watson este un lider mondial în domeniul consultanței, al brokerajului și al soluțiilor care îi ajută pe clienții din întreaga lume să transforme riscul într-o cale de dezvoltare.

Willis Towers Watson și-a început activitatea în 1828 și are 40 000 de angajați în peste 140 de țări.

Concepem și furnizăm soluții pentru gestionarea riscurilor, optimizarea beneficiilor, cultivarea talentelor și extinderea puterii capitalului de a proteja și a consolida instituțiile și persoanele.

Perspectiva noastră unică ne permite să identificăm punctele de intersecție critice dintre talent, calități și idei formula dinamică ce impulsionează performanța în activitate.

Principalele Responsabilități ale Rolului

  • Oferă sprijin Account Manager-ului la implementarea programelor de asigurare pentru noii clienți si în administrarea portofoliului de clienți precum și sprijinul necesar unei bune desfășurări a activității în general;
  • Împreuna cu Account Managerii întocmește și participa la prezentarea ofertelor de asigurare precum şi rapoartelor periodice de activitate către clienți;
  • Participă împreuna cu Account Managerii la negocieri, monitorizează emiterea contractelor și polițelor de asigurare și urmărește derularea acestora;
  • Participă împreuna cu Account Managerii constant la întâlniri cu clienții existenți ai societății precum și cu potențiali clienți în vederea detectării nevoilor noi de asigurare și dezvoltarea portofoliului de clienți;
  • Întocmește corespondența comercială și rapoarte specifice pentru clienți și întreține relația de colaborare cu clienții și societățile de asigurare.

    Profil candidat

  • 1 an experiență în asigurări Corporate; experiența în asigurări de viață / sănătate reprezintă un avantaj;
  • Studii universitare;
  • Atitudine consultativă și experiență în furnizarea de soluții bazate pe nevoile clienților;
  • Experiență în lucrul cu clienți Corporate;
  • Abilități foarte bune de comunicare în limba română și limba engleză (vorbit scris citit);
  • Abilități de negociere și prezentare;
  • Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona simultan proiecte multiple;
  • Capacitatea de a lucra în echipă.

    Equal Opportunity Employer

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular