Responsabil reclamatii (Suceava)
APT RESOURCES & SERVICES SRL
Iasi
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Ce cautam :

  • Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, preferabil intr-un mediu de productie.
  • Experienta in utilizarea instrumentelor si tehnici ale calitatii (Diagrama Pareto, Diagrama Ishikawa, 5W, Brainstorming, 8D, etc.)
  • Cunostinte aprofundate despre ISO 9001 : 2015. Experienta in sisteme de management ISO 14001 : 2015, OHSAS 18001 : 2007, BRC, FSC, HACCP, SMETA si SA 8000 reprezinta avantaj.
  • Certificate / Atestate de Auditor intern / extern reprezinta avantaj.
  • Capacitate de analiza si evaluare a riscurilor asociate neconformitatilor / reclamatiilor.
  • Abilitati excelente de comunicare, relationare, planificare și organizare.
  • Responsabil, motivat, integru. Gandire analitica, orientare spre interpretare date statistice.
  • Cunoștințe operare PC MS Office. Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat.
  • Descrierea jobului

  • Analizeaza, stabileste solutii si solutioneaza neconformitatile (interne / reclamatii clienti / furnizori) referitoare la procesele sistemului de management integrat (calitate, mediu, sanatate si securitate ocupationala, responsabilitate sociala), in conformitate cu cerintele din standardele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000 si sistemelor BRC, FSC, HACCP, SMETA.
  • Stabileste si implementeaza actiuni de corectie si corective necesare luand in considerare impactul existent si potential asupra : costurilor de productie, prestarii serviciilor, performanta proceselor sistemelor de management, satisfacerea cerintelor standardelor si ale altor parti interesate si verificarea eficacitatii acestora.
  • Analizeaza cauzele neconformitatilor si istoricul lor, initiaza actiuni corective si propune actiuni in vederea eliminarii reaparitiei de neconformitati.
  • Colaboreaza cu celelalte departamente pentru dezvoltarea unor planuri comune de actiuni de eliminare a neconformitatilor, de imbunatatire a calitatii produselor si serviciilor sau de eficientizare.
  • Testeaza calitatea produselor alocate si le valideaza.
  • Identifica si implementeaza proiectele de imbunatatire a calitatii.
  • Raspunde de completarea chestionarelor referitoare la asigurarea calitatii pentru clientii / produsele alocate.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular