Responsabil Servicii Clienţi Vlaicu
Leroy Merlin
Cluj Vlaicu
5 zile în urmă

CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești :

Îți dorești să investești pasiune în a oferi clienților servicii care depășesc nivelul așteptărilor?

Ți-ar plăcea să ai grijă ca procese precum gestionarea seifului sau încasarea să se realizeze în condiții optime?

În plus, ai vrea să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți?

Dacă ai răspuns cu Da! , înseamnă că ai ajuns exact unde trebuie. Ne căutăm de zor un coleg fain ca tine în echipă!

Alături de noi, vei descoperi că respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența stau la loc de cinste.

Locul în centrul căruia ești TU.

Cum ești :

  • Organizat elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
  • Adaptabil atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
  • Atent la detalii ai conștiința lucrului bine făcut, așa că ești hotărât să nu scapi din vedere niciun element care ar putea periclita calitatea rezultatelor;
  • Exemplar te folosești de puterea exemplului personal pentru a impulsiona colegii de echipă spre performanță;
  • Bun comunicator îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui întrebări deschise care îi încurajează pe ceilalți să îți exprime punctul de vedere, abordezi cu tact neînțelegerile și oferi feedback într-o manieră pozitivă;
  • Sociabil te împrietenești ușor cu ceilalți și dezvolți relații de lucru armonioase și constructive.
  • Ce vei face :

  • Depui toate eforturile necesare pentru buna funcționare a departamentului Servicii Clienți ;
  • Ești responsabil de satisfacția clienților prin creșterea calității serviciilor oferite la case, informații clienţi, case materiale construcţii, retur marfă;
  • Optimizezi fluxul clienților la casă;
  • Garantezi pentru respectarea procedurile legate de gestionarea seifului ;
  • Te asiguri că procesul de încasare se realizează în condiții de siguranță și eficiență;
  • Asiști şi ghidezi consilierii de pe linia caselor si de la Punctul Informaţii (formare, informare / comunicare, motivare / animare);
  • Încurajezi iniţiativele pozitive şi contribui la reușitele pe care le obține echipa ta;
  • Ai capacitatea de a desfăşura mai multe funcţii din acelaşi sector (recepţie, finanţare, seif, retur produse);
  • Împărtăşeşti cunoştinţele pe care le-ai acumulat colegilor din departament, ajutându-i să înţeleagă meseria și specificul companiei.
  • Ce vei găsi la noi :

  • O echipă unită , care te va primi cu brațele deschise și te va accept așa cum ești, exact ca o familie;
  • Sprijinul de care ai nevoie la început de drum în companie , astfel încât acomodarea să fie cât mai rapidă și plăcută;
  • O zonă de recreere , special amenajată ca un colțișor de acasă , în care te vei putea relaxa ori de câte ori simți ca ai nevoie;
  • Un mediu în care te vei bucura de susținere necondiționată în ceea ce privește dezvoltarea ta personală și profesională prin proiecte noi, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială ;
  • Un loc în care ideile tale vor fi ascultate întotdeauna, iar succesele vor fi răsplătite .
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular