Asistent manager
Global Voice SRL
Cugir, RO
2 zile în urmă
source : Loadjobs

Job Description :

Principalele sarcini si responsabilitati :

  • intocmirea de documente administrative,
  • organizarea evidentei contractelor emise de societate sau primite de la terti, asigurea centralizarii si transmiterii acestora catre colaboratorii companiei
  • traducerea corespondentei sau a altor documente interne / externe; traduceri din Limba Engleza in Limba Romana si invers;
  • asigurea interfatei cu clientii externi si interni, respectiv informarea si acomodarea acestora cu platformele de lucru alea companiei, executarea de sarcini specifice de secretariat;
  • urmarire si centralizare plati clienti / furnizari;
  • gestionarea cu maxima confidentialitate a documentelor de interes general ale companiei;
  • Requirements : Cerinte :

    Cerinte :

  • cunoastere avansata a limbii engleze (scris / vorbit)
  • buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si operare PC
  • abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii
  • capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
  • persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte
  • orientarea catre client, discutii cu clientii telefonic, email, skype
  • abilitate generală de învățare;
  • Constituie un avantaj cunostintele :

  • contabilitate primara
  • Benefits :

  • mediu antreprenorial dinamic, echipa tanara, diversa si open-minded
  • program flexibil
  • initiativa si exprimarea libera a ideilor este apreciata
  • expunere internationala, colaborare si interactionare cu partnerii straini
  • posibilitati de avansare
  • Skills :

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular