Sales Advisor - Bucuresti Mosilor
Vodafone Limited
Romania,Bucuresti
18 zile în urmă

Responsabilitati principale :

  • Promoveaza si vinde serviciile si produsele Vodafone si ale partenerilor, recomanda solutiile de comunicare potrivite pornind de la nevoia exprimata de client.
  • Foloseste tehnici de vanzare consultativa, prin cross-sell si up-sell pentru a creste valoarea conturilor clientilor.

  • Rezolva solicitarile clientilor si ofera informatii de natura comerciala (oferta, pret, conditii contractuale etc.) si tehnica (caracteristici, retea, service etc.
  • despre produse si servicii.

  • Reprezinta Vodafone in relatiile cu clientii si actioneaza in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitiile legale, prevederile Regulamentului Intern si ale Codului de Conduita, procedurile interne si modelul "Vodafone Way".
  • Saluta clientii care intra in magazin si ii asista pe toata durata vizitei. Manifesta disponibilitate, amabilitate si foloseste un limbaj adaptat fiecarui client, aratand un interes real pentru nevoia clientului, empatizand cu acesta.
  • Ofera clientului o experienta peste asteptari prin toate comportamentele si actiunile sale. Saluta clientul la iesirea din magazin si se asigura ca acesta a primit o solutie de la prima interactiune si ca este multumit de aceasta.

  • Asimileaza informatia din comunicatele comerciale, procedurile operationale, regulile de facturare / incasare si alte informari primite de la echipele de suport si actioneaza in consecinta.
  • Inregistreaza in aplicatii datele clientilor in conformitate cu actele prezentate si cu procedurile in vigoare, respectand standardele prezente in acestea.
  • Implementeaza in sisteme doar oferte eligibile clientilor si aflate in perioada de valabilitate, conform regulilor prezente in comunicatele comerciale.

  • Acceseaza sistemul informatic si bazele de date ale companiei in scopul definit in procedurile de lucru, doar la cererea clientului, dupa identificarea acestuia.
  • Utilizeaza doar conturile personale si asigura confidendialitatea datelor (conform politicii de securitate a informatiei si a angajamentului de respectare a Regulamentului Intern).

  • Semnaleaza imediat catre superiorul direct si / sau catre departamentele de suport orice disfunctionalitate sesizata la aplicatiile de lucru si se asigura ca primeste o rezolutie pe care o comunica superiorului direct.
  • Verifica respectarea standardului de Look and feel , atat pentru bunurile din spatiul de vanzare, cat si pentru spatiile adiacente si adreseaza sau remediaza abaterile.
  • Mentine curatenia si ordinea in magazin alaturi de intreaga echipa. Executa operatiunile de mercantizare conform comunicatelor comerciale si a standarului de mercantizare.

  • Desfasoara activitati de contactare clienti, utilizand bazele de date puse la dispozitie de departamentele specializate.
  • Construieste relatii pe termen lung cu clientii, colecteaza recomandari de potentiali clienti, carora le promoveaza produsele si serviciile Vodafone.
  • Participa la actiuni de promovare a ofertelor Vodafone in spatii publice, centre comerciale, targuri si alte evenimente cu scopul de a creste traficul de clienti in magazine.
  • Tine evidenta zilnica a activitatii de vanzare, centralizeaza si transmite realizarile individuale si ale echipei catre managerul direct.
  • Incaseaza si inregistreaza in sistem sumele platite de client, completeaza documentele financiare in conformitate cu legile si procedurile in vigoare.
  • Genereaza documentele financiare de final de zi si efectueaza operatiunile cu numerar precizate in procedura de casierie.

  • Raspunde pentru bunurile aflate in gestiunea magazinului, completeaza documentele legate de stoc, inclusiv pentru orice iesire din gestiune si efectueaza operatiunile de inventar in conformitate cu legile si procedurile de lucru (anexa : Declaratia de Gestiune).
  • Pastreaza in stare buna si administreaza echipamentele si bunurile Vodafone aflate in magazin utilizandu-le doar in scopurile pentru care sunt destinate.
  • Competente, cunostinte si experienta :

  • Diploma de bacalaureat : essential
  • Diploma de licenta : preferabil
  • 1 an vechime in vanzari IT&C / Retail
  • Certificari tehnice / profesionale necesare :

  • Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala
  • Atitudine pozitiva si orientata catre client
  • Cunostinte generale despre industria de telecom
  • Bune abilitati si cunostinte de vanzare
  • Engleza nivel mediu
  • Bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel, Power Point, e-mail
  • Aplică
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunt de acord cu termenii de confidențialitate și termenii de la Nevovo și suntem de acord să primim alerte relevante pentru posturile de e-mail. (anulați oricând) Vezi aici
    Continuă
    Formular