Manger, Vodafone Retail Craiova
Vodafone
Craiova, RO
3 zile în urmă

Diploma universitara

Aproximativ 3 ani experienta in domeniul vanzarilor

Cel putin un an de experienta in coordonarea oamenilor

Orientarea spre client; Abilitati de vanzare; Negociere,

Atitudine proactiva si un comportament energic

Capacitatea de a gestiona conflictele

Abilitati de comunicare si interrelationare la toate nivelurile

Integritate

Cunostinte specifice despre industria telecom poate reprezenta un avantaj

Cunostinte limba engleza

Bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel, Power Point, E-mail

Descrierea jobului

Reprezinta Vodafone in relatiile cu autoritatile locale, clientii si partenerii, in conformitate cu valorile si standardele de etica si moralitate ale companiei, respectand dispozitiile legale si prevederile Regulamentului Intern si ale Codului de Conduita.

Raspunde de efectuarea operatiunilor de mercantizare conform comunicatelor comerciale si a standardului de mercantizare.

Verifica respectarea standardului de Look and feel , atat pentru bunurile din spatiul de vanzare, cat si pentru spatiile adiacente si adreseaza sau remediaza abaterile.

Este responsabil sa fie permanent in locatie documentele oficiale necesare functionarii magazinului, atat cele care trebuie expuse la loc vizibil in magazin, cat si cele necesare in cadrul controalelor de la autoritati.

Urmareste ca prezenta la lucru a echipei sa fie corelata cu gradul de incarcare a magazinului si desemneaza un inlocuitor pentru perioadele in care este lipseste.

Efectueaza pontajul zilnic si adreseaza abaterile de la program in conformitate cu Regulamentul Intern.

Comunica si colaboreaza cu echipa de management din care face parte si cu alte departamente pentru a atinge obiectivele si a optimiza procesele si procedurile in vigoare.

Interactioneaza cu clientii in spatiul de vanzare pentru a promova serviciile si produsele Vodafone, ofera suport pentru echipa si colecteaza feedback constant de la clienti.

Coordoneaza eficient echipa sa cu scopul atingerii obiectivelor magazinului

Se asigura de comunicarea si semnarea de catre angajatii subordonati a fiselor de post, a Regulamentului Intern si a Codului de Conduita, a actelor aditionale si celorlalte documente in legatura cu contractul individual de munca

Comunica catre Departamentul de Resurse Umane, anterior producerii efectelor si in termenii stabiliti in procedurile specifice, orice decizie / demers in legatura cu intocmirea si / sau modificarea si / sau incetarea contractelor individuale de munca, inclusiv a anexelor acestora .

Participa la actiuni de promovare a ofertelor Vodafone in spatii publice, centre comerciale, targuri si alte evenimente cu scopul de a creste traficul de clienti in magazine.

Este preocupat in mod continuu de dezvoltarea personala, pentru a-si pune in valoare punctele tari si pentru a-si imbunatati ariile de dezvoltat.Ce oferim?

  • Pachet salarial atractiv
  • Tichete de masa
  • Asigurare medicala
  • Asigurare de viata
  • Servicii de voce & date gratuite
  • Acces constant la platforme online interne de dezvoltare profesionala si personala
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular