Responsabil Administrativ
Leroy Merlin
Iasi, Romania
6 zile în urmă

Candidatul ideal

  • Capacitate de comunicare şi lucru în echipă;
  • Orientare și deschidere către client;
  • Capacitate de organizare și prioritizare;
  • Capacitate de planificare și analiză;
  • Orientare către rezultat;
  • Capacitate de adaptare;
  • Flexibilitate şi responsabilitate profesională;
  • Dinamism și spirit de inițiativă;
  • Capacitate de anticipare.
  • Descrierea jobului

  • Verifică şi validează operaţiunile din sistemul de vânzare al magazinului;
  • Verifică corectitudinea şi legalitatea întocmirii documentelor cu care lucrează;
  • Contribuie la o funcţionare eficientă a serviciilor de contabilitate şi administrative;
  • Asigură suport administrativ şi operaţional;
  • Optimizează în mod permanent metodele de lucru;
  • Întreţine relaţia cu furnizorii şi partenerii companiei.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular