Asistent Manager
Diamond Agricol Agency
București
5 zile în urmă
source : Infomunca
  • București
  • Descrierea job-ului : - Contabilitate primara - Managementul documentelor companiei; - Coordonarea relatiei cu furnizorii;
  • Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (condica de prezenta); - Receptionarea comenzilor / obtinere oferte / comparatie preturi produse;
  • Inregistrarea si actualizarea bazelor de date; - Respectarea procedurilor administrative ale companiei; - Facturarea / urmarirea platilor / inregistrarea documentelor contabile;
  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail Program de lucru L-V de la 09 la 17.
  • 30 Se lucreaza in Piata Presei nr 1 Casa presei Corp D1 etaj 11 Activitatea companiei

    Requirements

    Cu experienta intr-o pozitie similara Competente necesare : - excelente abilitati de comunicare si relationare; - bune cunostinte de operare PC , internet, email si a pachetului MS Office.

  • abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient; - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor; - constituite un avantaj experienta in resurse umane -limba engleza
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular