Manager Coordonare Service
Adecco
Bucuresti, Bucuresti, Romania
2 zile în urmă

Manager Coordonare Service

Cerinte :

  • Excelente aptitudini manageriale, de administrare si coordonare;
  • Adaptare organizationala;
  • Gandire strategica, logica, capacitate decizionala;
  • Spirit analitic, cu capacitate de ierarhizare a prioritatilor;
  • Abilitati de comunicare, relationare si negociere;
  • Experienta in formarea, coordonarea si motivarea echipeI de lucru;
  • Inginer cu studii tehnice in domeniu

  • Experienta in domeniu minim 5 ani;
  • Atentie distributiva si abilitate de lucru in programe informatice (CRM / Excel / Enterprise)

    Permis conducere cat B

    Cunostinte limba engleza nivel avansat

    Responsabilitati :

    Coordonarea si administrarea diviziilor de Tehnicieni mentenanta din tara, departamentului de achizitii piese de schimb si a departamentului de call-center.

  • Dirijarea activitatii de teren, pe baza solicitarilor din MiniCRM si a prioritatilor aferente; frecventa in permanenta
  • Verificare flux MiniCRM utilizare tehnicieni (de la procesare tickete, pana la inchiderea lor)
  • Validare tickete rezolvate verificare incarcare proces verbal (si continut) + informatii obligatorii de continut
  • Implementare / dezvoltare aplicatie MiniCRM
  • Planificare montaje saptamanal
  • Verificare Comenzi piese schimb in functie de necesitati depozit / clienti
  • Supervizare activitate reprezentanti birou Service (indeplinire sarcini de lucru, asignare de responsabilitaValidare devize / facturi catre alti clienti
  • Suport oferte contract mentenanta preturi deplasare, manopera, piese schimb in functie de clienti
  • Verificare sold carduri conform nevoilor saptamanale din teren
  • Asigurare necesar scule si echipamente de lucru, consumabile ( consultat tehnicieni, verificat oferta piata, achizitie)
  • Primire / sortare corespondenta tehnicieni documente de lucru, procese verbale
  • Verificare deconturi / facturi achizitii materiale + validare inainte de inregistrarea in contabilitate
  • Solutii tehnice si operative in vederea rezolvarii problemelor punctuale din teren (interventii si montaje)
  • Preluare solicitari personale tehnicieni; asigurare paritate lucru unde este cazul
  • Evaluare periodica tehnicieni, activitate raportata la beneficii evaluare salariala;
  • Identificarea de noi candidati pentru suplimentare echipa tehnica- interviu / evaluare.
  • Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular