Intermediar în activitatea financiară + comercială
S.C. FinProm S.R.L.
Arad
1 zi în urmă
source : Infomunca
  • Romania
  • Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Luxemburg.

    Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2.

    700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate : documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.

    Cu o experiență de peste 14 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!

    Requirements

    Îţi doreşti un job office în domeniul financiar-bancar?Cauţi o companie care este dispusă să investească în dezvoltarea ta profesională?

    Vrei să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei : meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?

  • FinProm îţi oferă oportunitatea acestui job pentru cariera ta! Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să : - prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;
  • utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;
  • analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare;- aplici sistemul de management al calităţii în activitatea desfăşurată.
  • Ce ne dorim de la tine : - cunoştinţe PC (MS Office : Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;
  • atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);
  • spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj);- experienţă profesională minim 6 luni (constituie un avantaj).
  • BENEFICII : - bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu mijloace în comun în oraşul Arad;
  • cursuri gratuite de limba italiană;- training tehnic de specialitate;- training de perfecţionare şi specializare;- program full-time (Luni-Vineri);
  • team building intern şi extern;- închiriere biciclete FinProm;- evenimente FinProm.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular