Coordonator Licitatii SICAP
QLT
București
9 zile în urmă
source : Infomunca

Job details - București

Job description - București

Companie de integrare si distributie audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-

video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate. Daca va incadrati criteriilor si oferta salariala este in regula, va invitam sa ne transmiteti cv-

ul detaliat. Responsabilitati : Identificarea licitatiilor la nivel national ce corespund companiei.Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si / sau a motivelor de contestare).

Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare.Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente.

Colaborarea cu departamentul de legal / restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si / sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.

Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente.

Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei).

Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si / sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.

Requirements

  • Absolvent de studii superioare, preferabil domeniul economic sau dreptExperienta relevanta in domeniul licitatiilor publice minim 2 aniCunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
  • Capacitatea de a organiza procesele de ofertare / achizitii;Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP si a semnaturii electronice;
  • Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
  • Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;Disponibil la program prelungit si la deplasari in interes de serviciu in tara;
  • Limba engleza nivel avansat, scris / citit / vorbit;Cunostiinte operare PC nivel avansat : outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.

    Permis categoria B, disponibilitate de a calatori.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular