Expert Customer Intelligence
SOCIETE GENERALE
Bucuresti, Romania
5 zile în urmă

Expert Customer Intelligence

Bucuresti, Romania Permanent contract Communication / Marketing Aplica

Misiune

Principalele responsabilități :

  • Realizează activitatea de customer intelligence pentru a : Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă);
  • Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare;
  • Identifică oportunitățile de vanzare încrucisata (cross sell) și crestere in gamă (up-sell)
  • Este responsabil de efectuarea studiilor și analizelor specifice, în concordanță cu planul de acțiuni;
  • Asigură sprijinul celorlalte direcții și departamente pentru extragerea și analiza datelor specifice.
  • Profil

    Cunostințe si Experiență :

  • Experiență de minimum 5 ani lucrând cu baze de date, preferabil limbaj SAS sau SQL;
  • Cunoaștere solidă a analizei statistice aplicabile în activitatea de marketing direct;
  • Experiență minimă de 3 ani în analiză : modelare predictivă / comportamentală și învățare automată (limbaj Python);
  • Experiență minimă de 3 ani în lucrul cu aplicații CRM / Campaign Management;
  • Cunoștințe solide despre Microsoft Office;
  • Cunoștințe generale despre sistemul bancar, în special în ceea ce privește produsele / piețele;
  • Cunoștințe generale despre cadrul legislativ specific activității (GDPR etc.);
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Misiunea postului :

  • Dezvolta scoruri comportamentale (de apetenta, de risc de pierdere, de crestere in gama)- baza pentru dezvoltarea actiunilor de retentie, campanii comerciale, etc
  • Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse si servicii bancare- baza a analizei de business si a strategiei comerciale
  • We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents , regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, sexual or gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination.

    Reference : 21000HNJ Entity : BRD Starting date : immediate Publication date : 2021 / 07 / 20 Aplica Share

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular