Account Manager
ALIRA RECRUITMENT
Bucuresti
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie piese pentru diverse echipamente si utilaje agricole, grup cu traditie pe plan europenan si in plina expansiune in Romania, o pozitie de Account Manager-Sud Romania & Bulgaria.

Profil candidat :

  • Absolvent studii universitare, de preferat profil tehnic sau management;
  • Cunoasterea produselor si specificului pietei reprezinta un plus;
  • Experienta similara de minim 3 ani;
  • Bune cunostinte limba engleza;
  • Cunostinte de limba bulgara reprezinta un avantaj;
  • Bune cunostinte operare PC;
  • Permis cat. B;
  • Disponibilitate la deplasari.
  • Aptitudini si abilitati :

  • Bune abilitatii tehnice si comerciale;Capacitate de analiza si sinteza;
  • Organizare, prioritizare;
  • Initiativa si perseverenta;
  • Bune abilitati de comunicare și relationare
  • Capacitate de a lucra independent;
  • Orientare catre client.
  • Orientare spre a gasi soluții;
  • Asumarea responsabilitatii.
  • Rol :

    Account Manager este responsabil de gestionarea tuturor activităților in vederea cresterii business-ului pe zona alocata.

    In plus, este responsabil - în strânsă cooperare cu Customer Specialist- pentru dezvoltarea și consolidarea bazei de clienți.

    Scopul este de a construi un parteneriat pe termen lung cu clientii, asigurând satisfacția și profitabilitatea maximă a acestora.

    Obiectivele de vânzari sunt atinse prin oferte și soluții adaptate individual nevoilor clienților și prin concentrarea constantă pe vânzările cu valoare adăugată.

    Responsabilitati :

  • Transpunerea strategiei de business a companiei pe teritoriul alocat, in stransa colaborare cu Managerul de Vanzari;
  • Colectarea si gestionarea informațiilor din piata privind clientii alocati, oportunitățile si tendințele pietei. Transmiterea feedback-ului către Directorul National Vanzari cu scopul de a contribui la dezvoltarea strategiei;
  • Crearea unui plan anual pe teritoriul alocat, folosind instrumentele furnizate;
  • Urmărirea proceselor de vânzare ale companiei pentru menținerea și creșterea portofoliului de clienți;
  • Crearea si definirea strategiei privind conturile de client pe zona alocata in vederea obtinerii unei analize per client;
  • Oferirea de suport clienților cu privire la modul de utilizare a webshop-ului și prezentarea avantajelor utilizării platformei online;
  • Abilitatea de a explica toate serviciile companiei (de exemplu : EDI, Scanare la comandă etc.);
  • Colaborarea cu clienții pentru creșterea comerțului cu amănuntul- (Serviciul online ) și susținerea evenimentelor dealerului lor (pregătire, implementare și urmărire);
  • Consilierea clientilor cu privire la gama de produse, campanii și servicii;
  • Identificarea potentialului si nevoilor clientilor cu scopul de a crea servicii adecvate fiecarui tip de client;
  • Comunicarea cu clienții prin utilizarea activă a rețelelor sociale în scopuri profesionale.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular