Operator Call Center - Program Flexibil
Ioana Grigore
București
2 zile în urmă
source : Infomunca
  • București
  • Alatura-te echipei noastre pentru a beneficia de : Un program flexibil, organizat in ture de 8 ore in functie si de disponibilitatea ta;
  • Un pachet de beneficii complet : salariu fix+ tichete de masa+ bonusuri + diverse premii + abonament medical privat;O perioada de training platita;
  • Acces gratuit la cartile din biblioteca Bookster;Un job stabil, deoarece contractul tau de munca va fi incheiat pe perioada nedeterminata.

    Descrierea companieiActivam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.

    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.

    Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.

    Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.

    Valoris Center reprezinta o alegere foarte buna atat pentru studenti, fiind un start exceptional in cariera, cat si pentru persoanele cu experienta care vor sa isi dezvolte cunostintele.

    In plus, programul este flexibil si ai posibilitatea de a lucra part time sau full time.

    Requirements

  • Candidatul idealTe asteptam in echipa noastra daca : Esti sociabil / a si iti face placere sa ii ajuti pe cei din jurul tau;
  • Vrei sa iti dezvolti sau sa iti perfectionezi abilitatile de comunicare;Iti doresti sa lucrezi alaturi de colegi veseli si entuziasti.

  • Descrierea jobuluiAtributiile postului presupun : Preluarea apelurilor telefonice si a solicitarilor primite pe e-mail din partea clientilor;
  • Identificarea corecta a clientilor in baza de date si solutionarea solicitarilor acestora. P.S. Activitatea se desfasoara in limba romana si nu implica vanzare.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular