Incident Management Associate with Turkish
Sales Consulting
Cluj-Napoca, Romania
10 zile în urmă

Our client is a multinational company specialized in providing management consulting, technological solutions and outsourcing services for businesses, present in more than 56 countries and with over 440.

Responsibilities :

  • Receives incidents through ticketing system, issues reported by customers;
  • Identifies, investigates and diagnoses the issue and takes necessary action;
  • Follows the incident life cycle as defined by process viz logging the incident with proper priority, categorization and documentation;
  • Performs follow up on all necessary incidents as defied in process with customer to ensure timely closure;
  • Draws up reports;
  • Liaison between the teams in charge of contracts.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular