ASISTENT MANAGER
ARTEM HOMINE
Ploieşti, Romania
1 zi în urmă
source : MyNextJob

Cerintele postului :

  • studii superioare finalizate ( de preferat turism, economie, marketing )
  • experienta de lucru in turism - avantaj
  • experienta minima in efectuarea contabilitatii primare
  • cunostinte bune Excel , Word si Power Point
  • experienta in lucrul cu retele social media
  • cunostinte minime Corel Draw sau Adobe Photoshop
  • limba engleza nivel conversational si scris foarte bu
  • Descriere job :

  • asigurarea suportului administrativ si de business
  • efectuarea contabilitatii primare
  • actualizarea site-urilor și conturilor de socializare
  • realizarea de comunicate de presa / newslettere săptămânale
  • organizarea de evenimente de promovare
  • participarea la conferințe, târguri
  • realizarea de materiale de promovare și comunicare (brosuri , pliante, flyere )
  • identificarea de noi proiecte de promovare si intocmirea acestora
  • monitorizarea schimbărilor legislative in domeniu
  • tichete de masa

    locatie centrala in Ploiesti

    program de lucru L- V 9.00 -18.00 ( 1 ora pauza de masa )

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular