Atribuţiile principale ale postului
participă la elaborarea și actualizarea regulamentelor și procedurilor de lucru interne elaborate la nivelul serviciului;
elaborează propuneri de organizare şi planificare a activităţilor în conformitate cu noi obiective sau sarcini atribuite structurilor băncii;
implementează strategiile şi politicile privind organizarea şi planificarea activităţii băncii aprobate de către Consiliul de administraţie;
întocmește note, rapoarte, proiecte de răspuns și alte lucrări specifice serviciului;
analizează și verifică conformitatea documentelor cu prevederile legale / actele normative interne.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
studii superioare absolvite cu examen de licență în științe economice sau în științe juridice;
studii de masterat absolvite cu examen de disertație constituie avantaj;
experiența într-o funcție cu atribuții privind analiza, sinteza și verificarea conformității cu prevederile legale a documentelor constituie avantaj;
cunoașterea limbii engleze - nivel avansat;
cunoștințe foarte bune PC : suita de programe Microsoft Office.
Competenţe comportamentale
orientare către performanță;
comunicare eficientă;
cooperare;
integritate organizațională;
managementul relațiilor strategice.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 5 martie 2020 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente :
chestionar tip : formular editabil ;
scrisoare de intenție;
Curriculum Vitae - model european : pdf , doc ;
copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
carte de muncă şi / sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
carte de identitate;
certificat de căsătorie, dacă este cazul;
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.