Analist Relatii Clienti - E.ON Servicii Clienti
Adecco Resurse Umane
Romania
31 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane recruteaza pentru clientul sau, compania E.ON Servicii Clienti, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetic, Analist Relatii Clienti pentru locatia Targu Mures.

  • Asigură relaţionarea cu clienţii existenţi sau potenţiali, interni şi externi consiliindu-i şi efectuând operaţiunile necesare în sistemele informatice astfel încât clienţii finali de energie şi soluţii să intre în procesul de facturare în conformitate cu produsele achiziţionate şi la termenele asumate prin contractele de furnizare perfectate
  • Experienţă practică necesară

  • Experienta in domeniul vanzarilor si de relatii clienti constituie avantaj
  • Altele :

  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
  • Abilităţi de comunicare în scris şi verbal
  • Abilităţi de negociere şi prezentare bune
  • Motivare puternică
  • Abilităţi analitice şi conceptuale bune
  • Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă
  • Descrierea jobului

  • Responsabil cu verificarea corectitudinii, completitudinii şi conformităţii documentelor şi informaţiilor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare energie electrică, gaze naturale şi soluţii
  • Consiliază clienţii interni din perspectiva corectitudinii, completitudinii şi conformităţii documentelor şi informaţiilor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare energie electrică, gaze naturale şi soluţii
  • Răspunde solicitărilor clienţilor prin canale de comunicare adecvate fiecărei situaţii
  • Procesează în sistemul informatic solicitările şi documentele transmise de clienţii interni sau externi precum şi răspunsul către aceştia
  • Efectuează în sistemul informatic toate operaţiunile necesare, pentru fiecare client în parte, astfel încât să fie asigurate premizele necesare procesului de instalare contor şi facturare consum, respectiv facturare soluţii
  • Comunică cu firmele furnizoare de echipamente şi servicii în situaţia clienţilor care au achiziţionat soluţii astfel încât să se asigure intrarea în vigoare a contractului de furnizare perfectat cu acei clienţi
  • Gestionează procesul de achiziţie a echipamentelor şi materialelor necesare instalării produselor achiziţionate de către client
  • Monitorizează stocul de materiale şi echipamente existent în depozite astfel încât să fie asigurat stocul minim necesar şi să se evite costuri suplimentare nejustificate în cazul unor stocuri în exces
  • Participă la inventarierea periodică a stocurilor de echipamente şi materiale
  • Elaborează şi pune la dispoziţia celor îndreptăţiţi rapoartele necesare, referitoare la stocuri, inventare, puneri în funcţie, preţuri, elemente de cost, centre cost
  • Răspunde de integritatea documentaţiilor transmise către compania de distribuţie;
  • Răspunde de corectitudinea datelor create în sistemele de facturare şi gestiune a clienţilor
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular