Sef supraveghere case (Checkout Services Frontliner)
IKEA
Bucuresti (Pallady), Romania
3 zile în urmă

CINE EȘTI

Asigurarea conditiilor necesare procesului de cumparare in zona caselor de marcat conform procedurilor IKEA si legislatiei in vigoare.

Cunoştinţele, abilităţile şi experienţa ta includ :

  • Excelente abilităţi de comunicare şi orientare către client.
  • Atitudine pozitivă, asumarea responsabilităţii.
  • Atenţie la detalii pentru a te asigura că standardele de calitate sunt îndeplinite.
  • Adaptabilitate, rezistenţă la stres, efort, rutină şi orientare către soluţii.
  • Disponibilitatea de a lucra în schimburi şi în weekend.
  • Cunoştinţe de limbă engleză nivel mediu şi abilităţi de operare PC nivel mediu.
  • Experienţa de lucru pe casa de marcat constituie un avantaj.
  • RESPONSABILITĂȚILE TALE

  • Cresterea permanenta a nivelului de satisfactie al clientilor IKEA.
  • Coordoneaza zona caselor de marcat, asigurand catre toti casierii un process operational eficient si corect.
  • Asigura aplicarea in totalitate a normelor legislative in vigoare din punct de vedere financiar contabil, si in conformitate cu procedurile Protectiei consumatorilor.
  • Gestioneaza eficient resursele umane ale departamentului, asigurand deschiderea unui numar maximum de case de marcat in functie de
  • nevoile zilnice conform stadiul de vizitare al magazinului.

  • Asigura buna desfasurare a resurselor umane in timpul programului de lucru (organizeaza eficient programul pauzelor si acopera nevoile la casele de marcat in functie de situatie).
  • Emite rapoartele zilnice ale pos-urilor bancare.
  • Colaboreaza cu compania de paza in vederea respectarii procedurilor de securitate in procesul zilnic.
  • Are un comportament profesional adecvat in relatia cu clientii si rezolva solicitarile acestora in functie de situatie.
  • Raspunde de aprovizionarea cu consumabile (pungi, brosuri pentru garantii sau alte informatii) necesare in procesul de cumparare.
  • Informeaza imediat superiorul direct in cazul aparitiei problemelor tehnice sau a altor situatii care depasesc aria sa de competente.
  • Respecta regulile si procedurile interne existente si ale legislatiei in vigoare.
  • Respecta toate indicatiile legate de domeniul sau de activitate primite din
  • partea superiorului direct, precum si cele primite din partea conducerii societatii.

  • Colaboreaza, informeaza si raspunde pozitiv acelor solicitari care tin de atributiile si responsabilitatile sale venite din partea altor angajati.
  • Stabileste bune relatii cu toti colegii companiei.
  • In afara activitatilor functiei sale, va efectua ocazional si alte sarcini in cadrul magazinului in functie de nevoi.
  • ÎMPREUNĂ FORMĂM O ECHIPĂ

    Sarcina principală a unui angajat IKEA este aceea de a maximiza vânzările şi profitabilitatea în domeniul său de responsabilitate, utilizând cunoştinţele companiei IKEA despre gama de produse si condiţiile de pe piaţa locală.

    Împreună cu colegi din întreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular