ADMINISTRATOR CLADIRI la sediul din REMETEA MARE
Holver SRL
Timisoara
‎în urmă cu 17 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Profilul candidatului :

Studii medii in domeniul tehnic, constituie avantaj una din certificarile de RSVTI, cadru tehnic PSI, responsabil gestionare deseuri,

  • Cunostinte de operare PC, constituie avantaj;
  • Experienta relevanta pe un post similar, constituie avantaj;
  • Usurinta in comunicare;
  • Capacitate de organizare si planificare;
  • Capacitate de a lucra in echipa;
  • Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;
  • Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi.

    Responsabilitati :

  • Este responsabil de administrarea cladirii Holver (cladire, birouri, showroom, depozit, sectie taiere-cantuire, spatiu exterior), sub aspect functional si estetic;
  • Organizeaza activitatile de intretinere si curatenie a spatiilor interioare si exterioare;
  • Este responsabil de administrarea si buna functionare a retelelor de energie, gaz, apa si a instalatiilor sanitare, de incalzire, aer conditionat si iluminat din filiala;
  • Pastreaza in bune conditii si utilizeaza conform echipamentele, aparatura si materialele cu care lucreaza;
  • Achizitioneaza materialele necesare desfasurarii activitatii punctului de lucru (in baza unui program si a unui necesar aprobat);
  • Administreaza si inventariaza periodic stocul de materiale de intretinere care ii sunt necesare pentru buna desfasurare a activitatii;
  • Analizeaza si raporteaza lunar catre superiorul direct lista de cheltuieli realizate de catre departamentul administrativ si face propuneri pentru rentabilizarea activitatii;
  • Organizeaza si verifica buna realizare a reviziilor tehnice la centrala de gaz, incalzire, instalatii aer conditionat, generatoare, casa pompelor, sistemele de alarma si supraveghere;
  • Propune si implementeaza instrumente si metode de reducere a consumului de utilitati si de optimizare a costurilor;
  • Este responsabil de evacuarea deseurilor si de controlul valabilitatii contractelor cu tertii;
  • Este responsabil de administrarea parcului auto din punctul de lucru;
  • Mentine legatura cu autoritatile;
  • Asigura coordonarea si gestionarea corecta si eficienta a bugetelor si a consumurilor;
  • Propune si implementeaza solutii de optimizare a activitatii in cadrul departamentului;
  • Intocmeste situatii si rapoarte conform solicitarilor.

    Oferim angajatilor motivati posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performantelor, in cadrul unei companii multinationale cu rezultate excelente pe plan international.

    Va rugam sa ne trimiteti candidatura dumneavoastra detaliata, pana in data de 04.09.2020.

    HOLVER Punct de lucru Timisoara

  • Str. Principala nr.544, Remetea Mare, 307350 Timisoara;
  • tel : +40 268 506 136; fax : +40 268 506 136; e-mail : resurse-umane holver.ro

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular