Expert Customer Intelligence
ALD Automotive France
Roumanie, Bucarest
5 zile în urmă
  • Principalele responsabilități : Realizează activitatea de customer intelligence pentru a : Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă);
  • Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă);
  • Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Identifică oportunitățile de vanzare încrucisata (cross sell) și crestere in gamă (up-sell) Este responsabil de efectuarea studiilor și analizelor specifice, în concordanță cu planul de acțiuni;
  • Asigură sprijinul celorlalte direcții și departamente pentru extragerea și analiza datelor specifice. Cunostințe si Experiență : - Experiență de minimum 5 ani lucrând cu baze de date, preferabil limbaj SAS sau SQL;
  • Cunoaștere solidă a analizei statistice aplicabile în activitatea de marketing direct; - Experiență minimă de 3 ani în analiză : modelare predictivă / comportamentală și învățare automată (limbaj Python);
  • Experiență minimă de 3 ani în lucrul cu aplicații CRM / Campaign Management; - Cunoștințe solide despre Microsoft Office;
  • Cunoștințe generale despre sistemul bancar, în special în ceea ce privește produsele / piețele; - Cunoștințe generale despre cadrul legislativ specific activității (GDPR etc.
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular