Principalele responsabilități : Realizează activitatea de customer intelligence pentru a : Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă);
Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Dezvolta scoruri comportamentale (de apetență, risc de pierdere, crestere în gamă);
Identifica comportamentul clientului privind utilizarea de produse și servicii bancare; Identifică oportunitățile de vanzare încrucisata (cross sell) și crestere in gamă (up-sell) Este responsabil de efectuarea studiilor și analizelor specifice, în concordanță cu planul de acțiuni;
Asigură sprijinul celorlalte direcții și departamente pentru extragerea și analiza datelor specifice. Cunostințe si Experiență : - Experiență de minimum 5 ani lucrând cu baze de date, preferabil limbaj SAS sau SQL;
Cunoaștere solidă a analizei statistice aplicabile în activitatea de marketing direct; - Experiență minimă de 3 ani în analiză : modelare predictivă / comportamentală și învățare automată (limbaj Python);
Experiență minimă de 3 ani în lucrul cu aplicații CRM / Campaign Management; - Cunoștințe solide despre Microsoft Office;
Cunoștințe generale despre sistemul bancar, în special în ceea ce privește produsele / piețele; - Cunoștințe generale despre cadrul legislativ specific activității (GDPR etc.
Cunostinte bune de limba engleza;
Raportați această lucrare
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Trebuie să vă conectați la contul dvs. pentru a adăuga această funcție la favorite. Faceți clic pe "Continuați" pentru a vă conecta sau a crea un cont nou. Apoi, veți putea accesa preferatele dvs. de pe site-ul nostru web sau din aplicația mobilă neuvoo.
Continuă
Nu, mulțumesc!