Legal Advisor
Aegon
Cluj-Napoca, Romania
2 zile în urmă

Function description

  • Realizează activitatea juridică a Societății și acordă asistență juridică, colaborând cu departamentele din cadrul Societății la întocmirea și avizarea de acte interne, norme de lucru, instrucțiuni, ordine, decizii și orice alte reglementări privind activitatea de asigurări;
  • Verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare, redactează opinii juridice;
  • Analizează și avizează, în limitele competențelor acordate, propunerile de plată specifice activității de asigurare : retururile de primă, soluționarile dosarelor de daună și plățile indemnizațiilor de despăgubire;
  • Avizează asupra legalității proiectelor și propunerilor de contract promovate de terți în vederea derulării raporturilor juridice cu societatea și participă la eventualele negocieri pentru perfectarea / perfecționarea acestor contracte;
  • Introduce acțiuni, plângeri, cereri de executare, întâmpinări, memorii, concluzii scrise și orice alte acte procedurale, folosind mijloace legale, la instanțele judecătorești, organele de urmărire penală, organele administrative, în scopul apărării și valorificării drepturilor Societății, derivând din lege sau convențiile încheiate;
  • Urmărește recuperarea sumelor din regrese și recuperarea comisioanelor de intermediere achitate nejustificat (care necesită recuperare) și colaborează cu departamentele în vederea încasării debitelor;
  • Colaborează cu executorii judecatorești și folosește procedurile legale pentru executarea silită a debitorilor împotriva cărora există titluri executorii și urmărește întocmirea actelor de procedură pentru dosarele de executare silită;
  • Participă la elaborarea reglementărilor interne sau la modificarea celor existente, în scopul creșterii calității serviciilor prestate de societate;
  • Relaționează cu terți pe partea juridică, după caz;
  • Menține relația cu ASF și cu alte instituții ale statului.
  • Job Requirements

  • Studii superioare finalizate (Drept);
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul financiar- bancar, domeniul asigurărilor reprezintă un plus;
  • Cunoștințe avansate de limba engleză;
  • Compensation

    Investim in angajatii nostri. Ii ajutam sa isi asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personala si profesionala oferindu-le cursuri si training-uri.

    Ne distram impreuna in teambuilding-uri. Recompensam munca fiecaruia pe masura rezultatelor Avem un mediu de lucru deschis si prietenos, in care contributia fiecaruia este valorizata.

    Daca vrei sa fii si tu parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau!

  • Prin aplicatia pentru acest post, va informam ca datele dvs. de contact, precum si CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intentie ori alte documente sau informatii furnizate de catre dvs.
  • in scopul aplicarii si al selectiei pentru postul vizat, sunt sau pot sa fie stocate intr-o baza de date, detinuta de catre compania Aegon si utilizata in scopul recrutarii si angajarii pentru pozitia mai sus mentionata;
  • De asemenea, va informam ca datele dvs. de contact, precum si CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intentie ori alte documente sau informatii furnizate de catre dvs.
  • prin aplicatia dvs. la acest rol vacant, sunt sau pot sa fie stocate intr-o baza de date, detinuta de catre compania Aegon si utilizata in scopul contactarii dvs.

    pentru roluri viitoare si de potential interes pentru dvs.

  • In situatia in care nu doriti ca datele dvs. sa fie pastrate in baza noastra de date, in scopul contactarii ulterioare, pentru alte pozitii similare si de potential interes pentru dvs.
  • va rugam sa ne transmiteti decizia dvs. la recrutare aegon.ro.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular