CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești :
Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?
Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?
Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?
În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?
Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa : continuă să citești!
Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!
Cum ești :
Agil te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe;
Persuasiv stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere;
Cu viziunea globală ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului;
Cu competențe manageriale atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic;
Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate;
Cu abilități digitale utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.
Ce te pasionează :
Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate ;
Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi;
Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie;
Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative , împreună cu echipe mixte și numeroase;
Subiecte de interes precum sprinturi , design thinking , omnicanal , dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine , noi tehnologii , digital .
Ce vei face : Customer Service
Customer Service
Ai grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi;
Omnicanal
Creezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă;
Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite;
Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline;
Organizarea resurselor
Ai grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!
Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii;
Securitatea muncii
Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;
Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu;
Management
Ești un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei;
Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin;
Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;
Comitet de Direcție Magazin
În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;
Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul;
Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;
Performanța economică
Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;
Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi.
Ce ne dorim să ai :
Experiență în management minim 2 ani;
Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) constituie un avantaj;
Experiență în comerț și / sau servicii clienți constituie un avantaj;
Experiență în logistică și / sau supply chain constituie un avantaj.
Ce vei găsi la noi :
Un spațiu cozy în care te poți relaxa ori de câte ori simți că ai nevoie de o pauză;
O echipă unită , cu oameni faini și prietenoși, dispuși să te îndrume cu atenție și devotament la început de drum în companie;
Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială se bucură de susținerea noastră necondiționată;
Un mediu de lucru performant , în care vei găsi numeroase surse de inspirație și de motivație;
Un loc în care ideile și nevoile tale sunt o prioritate pentru noi, iar fiecare succes obținut este răsplătit.