Reprezentant Vanzari
DUNAPACK RAMBOX
Bistrita
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii superioare
  • Minim 3 ani experienta in vanzari
  • Capacitate de lucru in echipa intr-un mediu dinamic
  • Excelente abilitati de vanzare, comunicare si relationare
  • Orientare catre clienti si obtinerea de performante
  • disponibilitate pentru munca de teren
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
  • Utilizare pachet MS OFFICE Word, Excel, PowerPoint Medium
  • Permis de conducere valid - cat. B, minim 1 an
  • Descrierea jobului

  • Gestioneaza portofoliul de clienti din zona, avand in vedere realizarea bugetului aprobat.
  • Dezvoltarea portofoliului actual de clienti prin identificarea potentialilor clienti, contactarea acestora si negocierea termenilor contractuali
  • Oferirea unui pachet complet de solutii comerciale clientilor in completarea solutiilor tehnice de ambalare propuse
  • Identificarea oportunitatilor de crestere a volumelor existente si a marjei comerciale
  • Urmarirea incasarilor de la client in vederea asigurarii termenului de plata agreat
  • Elaborarea de rapoarte de vanzari periodice
  • Realizarea / indeplinirea bugetului alocat si indicatorilor de performanta agreati
  • Raspunde de realizarea bugetului aprobat,obiectivele principale din buget fiind : acoperirea,incasarile, volumul si structura produselor.
  • Monitorizarea activitatiilor conexe pentru a se asigura ca termenele de livrare confirmate la clienti sunt respectate
  • Stabileste legaturi comerciale directe cu clientii, printr-o activitate sustinuta de vizite la sediul beneficiarilor.
  • Propune solutii de ambalare, dupa ce in prealabil a vizitat clientul si a inteles procesul de productie si de ambalare.
  • Cunoaste si negociaza Contractul Cadru cu clientii companiei.
  • Prezinta oferte de pret, tipuri de carton ondulat si modele de cutii.
  • Analizeaza consumul de produse din carton ondulat din zona, intocmeste informari despre cererea pietii, extinde portofoliul cu clienti noi.
  • Analizeaza posibilitatea executarii unor produse in conformitate cu exigentele clientilor si a posibilitatilor tehnologice actuale.
  • Raspunde pentru incasarea creantelor si furnizeaza informatii despre situatia financiara a clientului.
  • Raspunde de transmiterea la sediu a instrumentelor de plata.
  • Propune solutii creative pentru cazuri exceptionale, folosind instrumente precum : discount la sfarsit de an, discount pe livrare si comision.
  • Participa la targuri si expozitii in spiritul strategiei generale a companiei.
  • Contribuie la buna organizare si desfasurare a intalnirilor periodice cu clientii.
  • Colaboreaza cu managerul intern pentru livrarea stocurilor cu termen de livrare depasit.Colaboreaza cu colegii din departamentul de Servicii Clienti (referentul relatii externe -managerul de produs intern) si din departamentul Constructii si Design (tehnicieni proiectanti).
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular