Specialist Import - (perioada determinata 2 ani)
Auchan Romania
BUCURESTI
‎în urmă cu 6 ore

Responsabilități

  • Informeaza si consiliaza achizitorii asupra diverselor costuri de import sau a altor detalii legate de activitatea de import pe categorii de marfuri;
  • Creeaza si actualizeaza fisierul Centralizator Comenzi;Acceseaza in mod regulat bazele de date si se asigura ca au fost introduse comenzile corect;
  • alerteaza furnizorul daca sunt anomalii;Obtine de la furnizor documentele de conformitate, fise tehnice produse la cererea Vamii Romane, a magazinelor sau serviciului Contabilitate;
  • Asigura comunicarea serviciului cu interlocutorii externi;Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei ;
  • Transmite magazinelor certificatele de garantie ale produselor de Import ;Asigura suport magazinelor in probleme de mediu / controale autoritati ;
  • Solutioneaza litigiile comerciale de orice natura, cu furnizorii externi ;Ajuta la pregatirea contractelor de import pentru a fi semnate;
  • Verifica si valideaza tabelele pentru articolele defecte din import provenind de la magazine respectand procedurile interne(SAV) ;
  • Gestioneaza introducerea informatiilor in sistemul Intrastat;Realizeaza raportarile lunare / trimestriale catre diversele asociatii in baza contractelor societatii, si catre contabilitate ;
  • Se asigura ca primeste toate documentele administrative din partea furnizorilor (instructiuni utilizare in limba romana, documente de calitate, etc.

  • Transmite documentele de import serviciului contabilitate ;Trimite schimbul de deviz serviciului plati / trezorerie ;Pregateste documentele de receptie a marfurilor ;
  • Pastreaza confidentialitatea asupra tuturor informatiilor de care ia cunostinta cu ocazia exercitarii sarcinilor de serviciu.

    Profilul candidatului

  • Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate;Persoana eficienta, performanta in munca si orientata catre rezultat;
  • Studii superioare absolvite;Cunostinte limba engleza;Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel - minim nivel mediu, Word, PowerPoint);
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular