Logistician Gestiune Flux
Pepsico, Inc.
Bucuresti, Romania
5 zile în urmă

Job Description

  • Primeste si introduce in sistem toate comenzile pentru un anumit numar de clienti (inclusiv sampling-uri, redemptii, comenzi gratuite);
  • Responsabil pentru acuratetea datelor introduse in sistem, verifica si evita comenzile si liniile duplicate, Responsabil cu respectarea fluxului de procesare al comenzilor si a rutinelor stabilite ;
  • Intelege metodele si frecventa de comanda a clientilor din portofoliu si foloseste cu eficienta unelete puse la dispozitie pentru a evita erorile de procesare;
  • Intelege alertele furnizate de sistem la procesarea comenzilor si orice alta eroare intalnita pe fluxul de procesare al comenzii, Intreprinde actiuni corective pentru a solutiona eventualele erori;
  • Transmite zilnic rapoarte de stoc / disponibilitate stoc comenzi / comenzi nelivrate / inlocuire produse catre toate departamentele implicate.
  • Creează / optimizează / și schimbă livrările în sistem procesand comenzile in mai multe livrari eficiente(tonaj,nr.paleti)
  • Modifica / Optimizeaza comenzile in sistem conform informatiilor primite de la Customer Collaboration Specialist sau alti colegi implicati in fluxul de procesare (Transport;
  • Planning, Depozit Vanzari etc) pentru a ajuta la eficientizarea operatiunilor logistice;
  • Inchide zilnic in sistem comenzile nelivrate cu motivele corecte
  • Foloseste procedura de rejectare a liniilor de comenzi pentru a inregistra corect toate modificarile la nivel de comanda;
  • Emite rapoarte zilnic avand ca scop vizibilitatea comenzilor si a codurilor confirmate / neconfirmate .
  • COMUNICARE :

  • Dezvolta si mentine o relatie eficienta si profesionala atat cu colegii cat si cu clientii pentru a optimiza serviciile oferite clientilor
  • Colaboreaza cu departamentul Credit Control in ceea ce priveste deblocarea comenzilor (ex; trimite rapoarte pentru comenzile care se doresc a fi deblocate)
  • Colaboreaza cu Customer Collaboration Specialist / Transport Specialist pentru a solutiona orice impact din punct de vedere al stocului sau alte probleme legate de aprovizionare / transport
  • Asigura Back-up pentru Customer Collaboration Specialist pentru o lista determinata de sarcini
  • Participa si contribuie activ la sedintele din cadrul echipei, propune actiuni de imbunatatire si escaladeaza problemele nesolutionate
  • Participa activ la discutiile legate de planurile de actiune ce urmeaza a fi implementate la clientii din portofoliu;
  • Colaboreaza cu vanzarile pentru a optimiza / procesa comenzile conform unor modificari de specificatii (data / cantitate / comanda anulata)
  • Indicator de performanta :

  • Responsabil sa imbunatateasca Nivelul de Servire acordat clientilor;
  • Qualifications / Requirements

  • Calificari : Studii superioare;Experienta profesionala : minim 2 ani in domeniul logisticii;
  • Abilitati : Cunostinte limba engleza : nivel mediu;Cunostinte operare PC : pachetul Microsoft Office, in special Excel;
  • Abilitati puternice de comunicare;Rezistenta la stres;Mentalitate de membru de echipa, abilitatea de a colabora cu membri din diverse departamente si cu diverse functionalitati;
  • Orientat spre solutionarea problemelor.

    Relocation Eligible : Not Applicable

    Job Type : Regular

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular