Asistent manager
Global Voice SRL
Craiova, RO
1 zi în urmă
source : Loadjobs

Job Description :

Principalele sarcini si responsabilitati : - intocmirea de documente administrative, - organizarea evidentei contractelor emise de societate sau primite de la terti, asigurea centralizarii si transmiterii acestora catre colaboratorii companiei-

  • traducerea corespondentei sau a altor documente interne / externe; traduceri din Limba Engleza in Limba Romana si invers;
  • asigurea interfatei cu clientii externi si interni, respectiv informarea si acomodarea acestora cu platformele de lucru alea companiei, executarea de sarcini specifice de secretariat;
  • urmarire si centralizare plati clienti / furnizari;- gestionarea cu maxima confidentialitate a documentelor de interes general ale companiei;
  • Requirements :

    Cerinte : - cunoastere avansata a limbii engleze (scris / vorbit)- buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si operare PC-

  • abilitati de comunicare si interactiune cu oamenii- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
  • persoana bine organizata, adaptabila si capabila sa ia decizii prompte- orientarea catre client, discutii cu clientii telefonic, email, skype-
  • abilitate generală de învățare;Constituie un avantaj cunostintele : - contabilitate primara- vanzari- marketing

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular