SENIOR BUSINESS SALES REPRESENTATIVE
Adecco
Timișoara, RO
5 zile în urmă
source : jobs4it

SENIOR BUSINESS SALES REPRESENTATIVEAdecco Resurse Umane recruteaza pentru unul dintre clientii sai, companie renumita din industria echipamentelor profesionale dedicate, un SENIOR BUSINESS SALES REPRESENTATIVE.

Esti candidatul ideal daca indeplinesti urmatoarele cerinte : Experienta in vanzari minim 3 ani intr-o pozitie similara, B2B, in domeniul vanzarilor de produse HORECA (sau similar), preferabil pe domeniu tehnic profil tehnocrat, atent la specificatii si operatiuni tehnice / logistice (echipamente gastro, HVAC, echipamente medicale sau similar, masini rulante etc.

  • Capacitate de organizare a activitatii profesionale si planificare a timpului;Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara (minim 70-80%);Disponibilitate si perseverenta in acumularea de cunostinte noiCunostinte de limba engleza minim nivel mediuCunostinte operare calculator si aplicatii mobile tip Office / Outlook si experienta in lucrul consecvent cu platforma specializata de CRM, ERP, SAAP sau similarAtitudine de Hunter echilibrat, abilitati excelente de comunicare, capabil sa creeze si sa mentina relatii pe termen lung cu clientii din propriul portofoliu;
  • Pro-activ, cu initiativa, dornic sa invete ceva nou (daca nu vine cu o experienta pe acelasi domeniu), dornic sa evolueze si sa nu se multumeasca cu liniile de lucru setate de mai susCalitati demonstrate / demonstrabile, specifice activitatii de vanzari : prospectare, negociere, cross-

  • selling / up-selling, inchidere, retentiePermis de conducere categoria B (minim 3 ani, activ)Atributii principale : Vanzarea de echipamente si solutii profesionale HORECAConsultanta specifica HORECA;
  • Identificarea si exploatarea potentialului de piata;Administrarea si cresterea propriului portofoliulu de clienti existenti si prospecti;
  • Generarea si transmiterea de oferte;Negocierea, incheierea si urmarirea derularii ofertelor si contractelor;Mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii si prospectii din teritoriu, pe care ii viziteaza periodic;
  • Realizeaza cercetari de piata simple referitoare la concurenta, preturi, servicii, tendinte;Intocmeste rapoarte specifice activitatii de vanzare;
  • Participa intens la atingerea targetului de Vanzari si la optimizarea / eficientizarea propriei activitati;Colaboreaza activ cu celelalte departamente pentru realizarea si implementarea activitatilor de vanzare si post vanzare;
  • Monitorizeaza activitatile logistice post-vanzare (achizitii, livrari, instalari, training etc.)Depune eforturi sustinute pentru retentia clientilor companiei din propriul portofoliu.

  • Pentru toate activitatile de mai sus utilizeaza consecvent si in timp real platforma CRM disponibila online (laptop si aplicatie mobila);
  • Avand in vedere pozitia remote, este de asemenea importanta capacitate de a se auto-organiza in propriul teritoriu : agenda zilnica de lucru, prioritizarea taskurilor, pro-activitate in abordare piata.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular