Responsabil Resurse Umane & Salarizare
SC Integra HR SRL
Cluj‑Napoca
2 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Rolul tau : Cautam un Responsabil Resurse Umane & Salarizare pentru a se alatura echipei intr-o firma care ofera servicii de consultanta in domeniul economic, salarizare si administrare de personal.

Rolul tau este sa asiguri gestionarea documentelor de personal, intocmirea statelor de plata, consultanta clientilor in probleme de gestiune a personalului si de legislatia muncii.

Obiectivele postului vizeaza asigurarea unui nivel calitativ, conform standardelor de calitate implementate in companie in raport cu gestionarea dosarelor personale ale clientilor companiei si implicarea in procesul de salarizare folosind aplicatiile folosite de companie pentru clienti.

Asteptam sa ni se alature un coleg / a cu pregatire profesionala si experienta practica in domeniul salarizarii si administrarii de personal, cu excelente abilitati de comunicare, relationare, cooperare, excelente abilitati de prioritizare, planificare, autoorganizare, capacitate de analiza si sinteza, orientare spre rezultate si spre client, spirit de observatie, atentie sporita la detalii.

Totodata, sunt apreciate capacitatea si disponibilitatea de invatare si adaptare, capacitatea de rezolvarea a problemelor, atitudinea pozitiva, amabilitatea, rabdarea, receptivitatea.

Daca te regasesti in rolul descris mai sus, atunci dorim sa te cunoastem!

Cunostinte si calificari necesar e :

  • Studii superioare finalizate in domeniul economic
  • Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii, Codul Fiscal)
  • Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane)
  • Cunoasterea programelor de calculare a salariilor (Nexus, Saga s.a.) si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc.
  • Cunostinte MS Office (avansat)
  • Cunostinte de limba engleza (avansat)
  • Experienta ta de munca : Minim 2-3 ani experienta pe un post similar

    Descrierea jobului

    Job-ul tau Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la :

  • Evidenta personalului : Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii / modificarii / incetarii contractelor de munca;
  • Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal;
  • Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor;
  • Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc. si a relatiei de colaborare cu furnizorii de medicina muncii, protectia muncii, PSI.

  • Salarizare : Verificarea pontajelor cu documentele justificative din cursul lunii si inregistrarea acestora in programul de salarizare;
  • Intocmirea statelor de plata lunare, in concordanta cu legislatia in vigoare; Pregatirea notelor contabile, pregatirea si inregistrarea D112.

  • Consultanta : Consiliere pe probleme de legislatia muncii / resurse umane / salarizare. Intocmire rapoarte specifice.
  • Beneficii :

  • Pachet financiar constituit din salariu fix si tichete de masa, bonusuri de performanta / proiecte
  • Asigurare medicala, decontare transport
  • Acces in timp util la informatii privind noutatile legislative
  • Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (participare la cursuri / workshop-uri)
  • Alte beneficii in functie de experienta in companie
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular