Sales Support Executive (IPP)
Vodafone Romania
Iasi
‎în urmă cu 17 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Diploma universitara
  • Alte cursuride pregatire, preferabil de vanzari
  • Permis de conducere categoria B
  • Experienta profesionala intr-un rol similar.
  • Descrierea jobului

    Scopul rolului : Gestioneaza relatii tip win-win cu clientii cu scopul de a creste vanzarile Vodafone in ceea ce priveste pachete complete de terminale, accesorii si optiuni compatibile si profitabilitatea clientilor.

    Ofera suport Account Manager-ului in procesul de vanzare, dezvoltare si mentinere relatii pentru clientii SME.

    Responsabilitati :

  • Identifica oportunitati de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor
  • Pregateste oferte complete (terminale+ accesorii + optiuni compatibile) customizate in functie de nevoile clientului
  • Verifica stoc echipamente, preturi telefoane, promotii in curs
  • Prezinta oferta catre client avand o abordare de vanzare consultativa si strategie de up sell cu scopul de a proteja / creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit
  • Se ocupa de semnarea actelor la client si predarea actelor in original spre a fi arhivate
  • Trimite catre echipele specializate toate informatiile necesare procesarii comenzilor de terminale si implementarii solutiilor agreate cu clientul, informatii stabilite prin proceduri interne
  • Verifica finalitatea cu succes a comenzilor : livrari, urgentari, redirectionari colete etc.
  • Ofera suport pentru colectarea informatiilor necesare procesului de management al portarilor si resemnarilor complexe
  • Poarta discutii privind service-ul de telefoane in cazul in care primesc astfel de solicitari de clienti, in vederea identificarii oportunitatilor de up sell echipamente;
  • se asigura de colectarea tuturor detaliilor, trimiterea curierului pentru preluare telefon si trimitere informatiilor necesare catre echipele de procesare pentru data entry;
  • Atinge targeturile individuale comunicate, adresand intreaga gama de terminale / optiuni in cadrul conturilor alocate;
  • Ofera suport in activitatile Account Manager-ului, la indrumarea si sub supervizarea Sales Managerului, in vederea unui ajutor acordat si a dezvoltarii abilitatilor de vanzare si management de cont pentru clientii SME;
  • Crearea unui raport de activitate pentru fiecare cont / client cu privire la up sell de terminale / optiuni / voce fixa
  • Se asigura ca avizele sunt semnate si stampilate de client si intretine borderoul acestor avize sub supervizarea managerului coordonator
  • Printr-o raportare acurata si continua ajuta in planificarea strategiei de terminale si echipamente, preturi si servicii.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular